کد خبر: ۵۲۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 07 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»سازمان‌های جهاددانشگاهی استان‌های یزد و خوزستان به منظور توسعه همکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و گسترش همکاری‌های متقابل و توسعه فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و تولید، کارافرینی، ‌آموزشی، فرهنگی و اجرایی، تفاهم‌نامه امضاء کردند.

 موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای «مهدی باصولی» رییس سازمان جهاد دانشگاهی یزد و  «سید علیرضا علوی» رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان رسیده است، تعامل و همکاری در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تجاری سازی‌بر اساس نیازها و اولویت‌ها و استفاده از خدمات آموزشی، آزمایشگاهی، فنی و تخصصی، و تجهیزات برای طرفین با تخفیف 30 درصد در هزینه‌هاست.

این تفاهم‌نامه در دو نسخه و شش ماده برای مدت پنج سال اجرایی خواهد شد ولی در صورت موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

در این تفاهم‌نامه تاکید شده است که طرفین حد اعلای تلاش خود را در جهت گسترش  توان ملی با هدف رفع مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی و صنعتی موضوع این تفاهمنامه و نیل به خود اتکایی و خودکفائی ملی مبذول داشته باشند و از هیچ کوششی در این جهت دریغ نکنند.

همچنین مقرر شد در صورتی که اجرای طرح‌های فنی و پژوهشی به دانش فنی یا اختراع یا ارائه مقاله منتهی شود، کلیه حقوق مالکیت فکری(مادی و معنوی) بر حسب مورد به طرفین تعلق بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار