رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: از عصر چهارشنبه 47 کاروان پیاده از شهرستان های سبزوار و خوشاب برای زیارت و سوگواری دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس راهی می شوند.
کد خبر: ۵۲۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 08 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید محمدجواد سجادی نژاد امروز افزود: این کاروان ها شامل 9 هزار و 330 زائر هستند که چهار هزار و 530 نفر از آنها را برادران و چهار هزار و 530 نفر را خواهران تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: از این کاروانها 12 کاروان شامل یک هزارو 260 نفر ویژه شهرستان خوشاب هستند که از مسیر شهرستان فیروزه راهی مشهد مقدس می شوند. 
حجت الاسلام سجادی نژاد افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته همراه هر کاروان یک روحانی اعزام می شود و اقامه نمازهای جماعت، سخنرانی و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و سخنرانی برخی از برنامه های این کاروان های پیاده است.
وی اظهار کرد: کاروان های پیاده سبزوار از عصر امروز تا 22 آبانماه به تدریج مسیر 230 کیلومتری سبزوار به مشهد مقدس را به شوق زیارت امام رضا(ع) و شرکت در آیین سوگواری آخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) خواهند پیمود.
وی گفت: سال گذشته نیز هشت هزار و 180 زائر در قالب 35 کاروان پیاده برای شرکت در مراسم آخر ماه صفر از شهرستان های سبزوار و خوشاب راهی مشهد شده بودند.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار