مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از تشکیل کمیته امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 24 June 2015

مسئول اعتکاف دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا تاکید کرد: وظیفه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در حد تذکر باشد و به اصرار کردن ختم نشود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام "مشهود امینی" در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: این فریضه مهم در برابر کارهای جهادی، دریایی در برابر قطره است.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارای ویژگی‌های خاص و ویژه‌ای است، تصریح کرد: باید برای انجام این فریضه بهترین راه و روش اثرگذار را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام امینی یادآور شد: برای انجام این فریضه نباید به فردی برای قبول کردن مبحثی اصرار ورزید چرا که هدف از این کار اثبات خطا نیست.

شرکت 200 نفر از اساتید دانشگاه بوعلی در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

وی به فعالیت‌های دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: بیش از 200 نفر از اساتید در طرح ضیافت شرکت کرده‌اند و 300 نفر از خانواده‌ها نیز در طرح معرفت‌افزایی شرکت خواهند داشت.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد همدان نیز از تشکیل پنج کمیته از جمله کمیته پیشگیری از اعتیاد و امر به معروف و نهی از منکر در این دانشگاه خبر داد.

"علی طاهری" تصریح کرد: برنامه‌های مفصلی در بحث امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد همدان در نظر گرفته شده است.

وی از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه را برگزاری کرسی تلاوت قرآن، جلسات تفسیر ویژه کارکنان و فضاسازی مناسب در سطح دانشگاه برشمرد و یادآور شد: با توجه به شور و نشاط خاص جوانان، روند تذکرات به دانشجویان با سایر اقشار متفاوت است.

طاهری در پایان تصریح کرد: سال گذشته از دانشجویان محجه دانشگاه آزاد همدان تقدیر شد و امسال نیز آئین نامه انضباطی با رویکرد جدید تدوین شده که به احیاء تذکر لسانی تاکید شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار