کد خبر: ۵۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 24 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه  نماز جمعه این هفته با اشاره به وضعیت مصلی چرام، خاطرنشان کرد: در این یک سالی که خدمت مردم متدین چرام هستم یکی از مهمترین اهدافم تهیه و تشکیل زیرساخت‌های مصلی و دفتر و منزل امام جمعه بوده است.

وی، گفت: وضعیت مصلی با سال گذشته قابل مقایسه نیست و با لطف الهی پیشرفت‌های خوبی داشته اما برای من هنوز قانع کننده نیست و تا سال آینده باید تکمیل شود.

حجت‌الاسلام افشار، ادامه داد: امسال با رایزنی‌هایی که انجام شد و محبتی که آقای فرماندار داشتند حدود 800 میلیون تومان اعتبار برای مصلی در نظر گرفته شد که تقریبا برابری با اعتبارات چندسال گذشته می‌کند.

وی تصریح کرد: باید از آقای استاندار و فرماندار محترم که توجه ویژه به مصلای چرام داشتند تقدیر و تشکر کنم خداوند جزای خیر دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
والا تو خوبی!!!!!! 800 مییییییلیووون؟!!!! ..... حاج آقا مگه اعتبار کل شهرستان چقدره که 800 میلیونش بره برای منزل و محل سخنرانی شما؟ مشکل شهرستان ما الان شده مصلی و منزل امام جمعه؟؟ این اعتبارات چرا برای وضعیت جاده های شهرستان و دانشگاه علم وصنعت و فنی و حرفه ای و اشتغال جوانان ما نمیاد؟ اگه هم قراره ساختمانی چیزی ساخته بشه از ساختمان فرمانداری واجب تر نداریم.
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
زحمت کشیدی !!! 800 میلیون سی خونه و محل کارت اینن من دستت؟ چروم و ای بدبختی 800 میلیون خرج مصلای تکمیل شده میکنه اونوقت بقیه شهر ها چقدر؟ ما که مردیم و گسنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار