کد خبر: ۵۲۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 26 November 2017
     رئیس فراکسیون سازمان بدر عراق در پارلمان این کشور گفت: پایان داعش مرهون فتوای مرجعیت، مجاهدت فرزندان عراق و یاری جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش ایرنا از شبکه تلویزیونی الغدیر عراق، ' محمد ناجی' روز شنبه در مراسم جشن بزرگ سازمان بدر عراق به مناسبت پایان داعش گفت: امروز در جایی پیروزی بر تروریست ها را اعلام می کنیم و جشن می گیریم (مقر سازمان ابراهیم بن علی) که در گذشته نه چندان دور تحت اشغال تروریست های داعش بود.
وی سپس به تبیین اهمیت فتوای جهاد کفایی صادر شده از سوی آیت الله سیستانی مرجع عالی عراق و حمایت های جمهوری اسلامی ایران در چیره شدن بر تروریسم و پایان نظامی داعش در عراق پرداخت.
ناجی گفت اقشار مختلف مردم با لبیک به فتوای مرجعیت وارد میدان شدند، اما حضور عشائر عراقی قوی تر بود و امروز همه ملت عراق که در این راه خون دادند و فداکاری های فراوان کردند، به صورت یکپارچه درکنار هم این پیروزی بزرگ را جشن می گیرند.
در این مراسم همچنین 'هادی العامری' دبیرکل سازمان بدر نیز طی سخنانی حضور داعش در عراق را یک توطئه بزرگ دانست که هر چند به شکل نظامی شکست خورد، اما فکر داعشی همچنان وجود دارد و علما و روشنفکران و همه قشرها باید با آن مبارزه کند، دولت نیز باید با برنامه اطلاعاتی دقیق و تلاش بسیار مانع بازگشت دوباره داعش به این کشور شود.
نخست وزیر عراق در 21 نوامبر 2017 (سه شنبه گذشته) به طور رسمی پایان نظامی گروه تروریستی داعش در عراق را اعلام کرد و مرحله بعدی را تشدید فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی برای از بین بردن هسته های خفته این گروه تروریستی دانست.
سردار سرلشکر 'قاسم سلیمانی' فرمانده سپاه قدس نیز یک روز قبل از آن در نامه ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رسمی پایان نظامی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار