همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج هفت طرح عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم شهرستان آبدانان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۵۲۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 26 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهارکرد: برای احداث سه باب مسجد در روستاهای هزارانی، ماهوته و چشمه شیرین در مجموع با 650متر مربع زیر بنا پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای بسیج سازندگی سپاه استان ایلام و خودیاری های مردمی هزینه شده است.
 
سردار سید صادق حسینی ضمن تبریک هفته بسیج و آزادی 2 کشور عراق و سوریه از لوث وجود ننگین داعش افزود: کلنگ سه طرح خانه عالم در روستای آب انار، طرح منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهگل و مسجد روستای محروم هونگه به زمین زده شد و تا پایان امسال توسط سپاه پاسداران و همیاری مردم به بهره برداری میرسند.
 
 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام سپاه پاسیداران را خادم مردم و حافظ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: برای اجرای این تعداد طرح در روستاهای محروم آبدانان چهار میلیارد ریال از محل اعتبارهای محرومیت زدایی سپاه و کمک های مردمی هزینه می شود.
 
سردار حسینی تامین امنیت مردم و تلاش برای محرومیت زدایی را 2 محور کاری و ماموریت مهم سپاه عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این طرح ها در شهرستان آبدانان زمینه اشتغال بکار 150 نفر از جوانان روستایی جویای کار فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار