دیده و شنیده ها در خصوص تغییر جایگاه مدیرعاملی پاس حکایت از آن دارد که یدی با قوت به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 26 June 2015
بحث تغيير در جايگاه مديرعاملي پاس همدان اين روزها به سوژه اصلي رسانه‌هاي استان تبديل شده است.

به گزارش ايسنا، پس از پايان رقابت‌هاي فوتبال دسته اول باشگاه‌هاي كشور همه فكر مي‌كردند "بهرام يدي" نه تنها از پاس كه براي هميشه از فوتبال خواهد رفت و مثل سابق به سرمايه‌گذاري و فعاليت در حوزه‌اي به جز ورزش خواهد پرداخت.

او حتي متن استعفاي خود را هم آماده كرده بود و روي حرفي كه شب قبل از بازي پاياني ليگ يك مبني بر جدايي از پاس بر زبان آورد، بود.

اين وسط اما طبيعي بود كه "محمدناصر نيكبخت" استاندار و رئيس هيات مديره باشگاه پاس با استعفاي بهرام يدي مرد هميشه مقبول او و ساير اعضاي هيات مديره مخالفت كند كه دست آخر هم چنين شد.

دوباره اعضاي هيات مديره رأي به ماندن يدي و داوود مهابادي در پاس دادند تا ماموريت تيم فصل گذشته دوباره براي بازي‌هاي امسال از سر گرفته شود.

باشگاه چراغ خاموش در حال حركت و تصميم‌گيري براي فصل جديد بود كه ناگهان چند روز پيش استاندار همدان در گفتگويي جالب اعلام كرد كه مديرعامل پاس به زودي معرفي مي‌شود! خبري كه تنها روي خروجي يك رسانه محلي قرار گرفت.


اين خبر اگرچه سروصداي زيادي به پا كرد اما اين وسط بهرام يدي شايد تنها فردي بود كه به محتواي آن خيلي بها نداد و سرحال تر از هميشه به فكر جمع و جور كردن تيم خود بود.

او درست فرداي روزي كه اين خبر انتشار يافته بود به همراه رضا طلايي‌منش مربي تيم در دفتر سيد عبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان حاضر و درخصوص وضعيت چمن استاديوم قدس به صحبت ‌پردازد. پس تا اينجا مي‌توان گفت يدي از حضور خود در باشگاه اطمينان داشته و به حاشيه‌ها نيز دامن نزده است.

پيگيري‌هاي ايسنا اين وافعيت را به اثبات رساند كه نظر دستگاه ورزش استان و در رأس آن سيد عبدي افتخاري كه خود يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه پاس است همچنان روي بهرام يدي است. از سويي حرف الهي‌تبار معاون سياسي امنيتي استاندار را كه گفته بود "قرار بر تغيير نبود كه بخواهيم مديرعامل جديد معرفي را كنيم" دوباره در ذهن بازخواني مي‌كنيم باز مي‌توان با قاطعيت گفت كه هيات مديره بر ادامه همكاري يدي و صدالبته مهابادي در پاس اصرار دارند.


البته معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان اين روزها درخصوص وضعيت پاس روزه سكوت گرفته است. او در پاسخ به سوال ايسنا كه تكليف مديرعامل پاس به كجا رسيد؟ گفت: اين سوال را تنها بايد از استاندار پرسيد!


اما خود يدي چه مي‌گويد؟ مديرعامل پاس همدان كه پس از ايجاد حرف و حديث‌هاي مختلف پيرامون مديرعاملي آخرين قهرمان ايران در آسيا صحبت نكرده بود در گفتگو با ايسنا سكوتش را شكست.


يدي گفت: براي من راه‌اندازي چنين مباحثي مضحك است! در كجاي دنيا به مديرعامل ماموريت مي‌دهند كه تيم خود را ببندد بعد آنوقت بحث تغيير آن مطرح شود؟ اين حرف‌ها حاشيه‌اي بيش نيست و باشگاه در حال حاضر با 12 بازيكن باب مذاكره براي پيوستن به تيم را باز كرده است. پس اين به آن معناست كه با قوت به كار خود ادامه مي‌دهيم و تنها چيزي كه براي ما اهميت دارد موفقيت پاس بزرگ است.


مديرعامل پاس همدان با بيان اينكه چطور مي‌شود در زمان يارگيري مديرعامل تغيير كند؟ تاكيد كرد: برخي اگر دقت كرده باشند به خوبي مي‌فهمند كه اعضاي هيات مديره اعلام كردند در پاس قرار بر تغيير نبوده است.


وي خاطرنشان كرد: اگر قرار بر رفتن من بود كه با استعفايم موافت مي‌كردند. حتي متن استعفا را هم آماده كرده بودم اما استان موافق چنين قضيه‌اي نبود.


يدي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا فعاليت شما در تيم پاس قطعي خواهد بود؟ بيان كرد: شواهد مي‌گويد من مديرعامل پاس همدان هستم! 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار