تیم والیبال دونای محمودآباد در لیگ برتر مازندران در هفته دوم این بازی‌ها موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم چمستان را شکست دهد.
کد خبر: ۵۳۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک : امشب از هفته دوم والیبال لیگ برتر مازندران در سالن ورزشی شهید رجایی مجتمع آموزش و پرورش تیم دونای محمودآباد موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم خوب چمستان بگذرد.

این بازی در ست اول با بازی پایاپای دو تیم شروع شد و تیم میزبان با توپ رسانی خوب و دقت در ضربه آخر موفق شد طی 32 دقیقه با نتیجه (25-20) از سد تیم والیبال چمستان گذشته و امیدوار به برد در ست‌های بعدی باشد.

در ست دوم تیم چمستان که ست اول را باخته بود با بازی بهتر این ست را شروع کرد و در پی چند توپ گیری ضعیف و سردرگمی تیم محمودآباد موفق شد از تیم میزبان جلو بیفتد و چند اشتباه داور دوم بازی هم تمرکز تیم محمودآباد را بهم ریخت ولی با یک وقت استراحت و تعویض بازیکنان توسط مربی محمودآباد و تشویق تماشاگران داخل سالن باعث برگشتن تیم میزبان شده و با بازی حساب شده توانست در ست دوم هم (25-22) برنده شود.

در ست سوم تیم چمستان که اتحاد تیمی خود را از دست داده بود و هرچه رضا شهابی مربی باسابقه این تیم با تعویض و تایم استراحت نتوانست تیم چمستان را به بازی برگرداند و روحیه بازیکنان محمودآبادی هم بیشتر شده و در یک ست راحت توانست با نتیجه (25-19) از سد تیم حریف گذشته و در مجموع با نتیجه سه بر صفر برنده هفته دوم این بازی‌ها گردد.

تیم محمودآباد در هفته اول هم درمقابل بابل توانست با نتیجه 3 بر2 از سد تیم بابل بگذرد و صاحب دو امتیاز شده و با سه امتیاز این دیدار صاحب پنج امتیاز در لیگ برتر والیبال مازندران شود.

 داوری این بازی برعهده حامد آقابراری و محمد کرمی از بابل به همراه داوران محمودآبادی از جمله خانم علی‌نژاد به‌عنوان منشی و آقایان ایرج شکری، حسین آزادیان، بهروز حسین‌زاده وسیدمهرداد محمدیان به‌عنوان داوران خط این بازی را قضاوت کردند.

اسامی تیم والیبال دونای محمودآباد: احمد مختاری، بهنام لطفی، علی سلیمانی، حسام سودمند، افشین قاسمی، امیر مصطفی‌زاده، اسماعیل ناصحی، وحید محمدی، علی زروک(کاپیتان)، حافظ سودمند، امیررضا حسین‌زاده، شایان نورانی، فرید داداشی و پیام منصوری

سرمربی: امین حیدری، مربی نقی اسلامی سرپرست: داود نوری‌زاده





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار