کد خبر: ۵۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 04 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»استاندار يزد با اشاره به لزوم گسترده مشارکت خيران در مدرسه‌سازي بيان داشت: خوشبختانه تاکنون مدارسي که از سوي خيران احداث‌شده خسارت و خرابي نداشته است که نشان مي‌دهد اگر کار باکيفيت انجام شود از بلاياي طبيعي نيز مصون مي‌ماند.
 نشست شوراي آموزش ‌و پرورش استان به رياست استاندار يزد و با حضور اعضاي اين شورا در محل سالن زنده‌ياد حميديا برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست با تبريک ميلاد نبي مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: علاقه‌اي براي وقت‌گذراني، تشريفات و سخنراني‌هاي طولاني‌مدت ندارم و بايد براي فرهنگ عمومي برنامه‌اي جدي داشت که آموزش‌وپرورش هم اين موضوع را رعايت کند.
«محمود زماني قمي» بابيان اينکه نگاهم به آموزش‌وپرورش روشن است؛ ادامه داد: کاري را که نتوانيم انجام دهيم براي آن تعهدي نمي‌دهيم اما اگر امکان انجام کاري داشته باشيم قطعاً به سرانجام خواهد رسيد و پيگيري مي‌کنيم.
استاندار يزد با اشاره به وجود تعداد 2 هزار خير مدرسه‌ساز در استان و مشکلات مدرسه‌سازي اضافه کرد: آموزش‌وپرورش بايد سعي کند تا پروژه‌هايي که در دست اقدام است و مشکلاتي براي پيشرفت کاري آن‌ها وجود دارد را با مشارکت خيران نهايي کند.
وي بابيان اينکه مشکلاتي مانند زمين و زيرساخت‌هاي مدارس و ... بايد در دستور کار دستگاه‌هاي مرتبط استان باشد؛ اظهار داشت: تدبير داشته باشيم و نقطه نظرات ديگران را نيز بگيريم و براي رفع مشکلات در چارچوب قانون پيگيري لازم را انجام دهيم تا به نتيجه مطلوب برسد.
زماني قمي بابيان اينکه تصور کشور از استان يزد به‌عنوان استاني برخوردار است که کاري روي زمين نمي‌ماند؛ عنوان کرد: تصور درستي دارند لذا بايد بر اساس ديدگاه و تصوري که وجود دارد با همکاري بنياد برکت در اتمام کار نيز تلاش شود و به نتيجه برسد نه اينکه کار روي زمين بماند.
استاندار يزد با اشاره به لزوم گسترده مشارکت خيران در مدرسه‌سازي بيان داشت: خوشبختانه تاکنون مدارسي که از سوي خيران احداث‌شده خسارت و خرابي نداشته است که نشان مي‌دهد اگر کار باکيفيت انجام شود از بلاياي طبيعي نيز مصون مي‌ماند.
وي تصريح کرد: منطق و عقل نيز اين را تائيد مي‌کند که بايد کار را باکيفيت انجام داد به‌ويژه براي مدارس که حجمي از دانش آموزان و معلمان به‌عنوان آينده‌سازان کشور در آن حضور دارند.
زماني قمي در پايان خواستار توجه به ظرفيت‌هاي برنامه ششم و قانون بودجه شد و گفت: تقسيم وظايف شود و هرکجا لازم است مراجعه و پيگيري براي رفع مشکلات صورت گيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار