دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، در صورتی که معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.
کد خبر: ۵۳۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 09 December 2017

به گزارش تابناک : حسین توکلی با بیان اینکه ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از روز پنجشنبه ۱۶ آذر آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ برای تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارشنبه ۲۲ آذر به پایان می‌رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ حتی در صورت عدم ثبت‌نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نخواهند بود.

توکلی با اعلام اینکه ۲۵ درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد، تصریح کرد: ۵  درصد ظرفیت هر کدرشته محل نیز به جانبازان زیر ۵ درصد و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۳۱ شهریور ۸۶ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، در صورتی که معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار