مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری-مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: عمده تخلفات واحدهای صنفی استان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله نداشتن کارت بهداشت است.
کد خبر: ۵۴۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 25 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عمرون با اشاره به اینکه طرح‌های نظارتی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی به مراکز استان‌ها جهت اجرا ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: در طول سال طرح‌های نظارتی از جمله طرح نظارتی ویژه سال نو، طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، طرح ویژه عید سعید فطر به علت وجود مناطق گردشگری در چهارمحال و بختیاری، طرح ویژه بازگشایی مدارس و شب یلدا اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه تعزیرات حکومتی یک سازمان رسیدگی به تخلف است، عنوان کرد: ما در طول سال علاوه بر طرح‌های ویژه گشت‌های مشترک با مراجع نظارتی از جمله دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل پایانه‌ها و استاندارد به‌صورت ماهانه اجرا می‌کنیم و در این گشت‌ها هدف برخورد با تخلفات احتمالی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در گشت‌های مشترک عمده تخلفات واحدهای صنفی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که برای مرتفع شدن این مشکل نیازمند آموزش به متصدیان واحدهای صنفی هستیم، همچنین نداشتن کارت بهداشت نیز یکی از تخلفات عمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار