نمایشگاه صنعت ساختمان البرز سه شنبه ۵ دی ماه گشایش یافت و 8 دی در مجموعه گلستان گلشهر به پایان رسید.
کد خبر: ۵۴۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 30 December 2017

به گزارش تابناک : در این نمایشگاه که محل حضور صنعتگران و فعالان استان البرز و دیگر استان‌های کشور بود، فعالان صنعت ساختمان گرد هم آمدند تا آخرین تکنولوژی‌ها و دستاروردهای خود را در معرض دید فعالان این عرصه و همچنین افرادی که درصدد بودند با این صنعت بیشتر آشنا شوند قرار دهند.
تولید کنندگان مختلف در زمینه نمای ساختمان، تعدادی از برترین تولید کنندگان سنگ، ترمووود، آلومینیوم کامپوزیت، همچنین فروشندگان و تولیدکنندگان شیرآلات، انواع آجر و یا hpl در این نمایشگاه دارای غرفه بودند.
مسئول برگزاری نمایشگاه در گفت و گو با پیام آشنا اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 شرکت داخلی، تولیدی و نمایندگی از 8 استان کشور برگزار شد.  
رضا کریمی که بیش از ده سال سابقه برپایی نمایشگاه های تخصصی را در کارنامه خود دارد، افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان البرز در فضایی 4000 متری از ساعت 15 تا 21 پنجم تا هشتم دی ماه پذیرای علاقمندان صنعت ساختمان بود.
وی در پایان یکی از اهداف این نمایشگاه را رصد کردن تحرکات اخیر بازار مسکن دانست و گفت: با توجه به وضعیت متلاطم سال های گذشته در بازار مسکن و به ویژه ساخت و ساز و نمای ساختمان، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازاریابی و هدایت بازار ساخت و ساز مسکن و نماکاری به سوی فعالان حاضر در این رویداد بود.

 

 

منبع : پیام آشنا البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار