امیرآبادی:
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود، گفت: مشکلات مردم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 01 January 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه مردم از مسائل اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند، اظهار داشت: گلایه مردم از مسائل معیشتی به‌حق و به‌جا است چراکه نظارت خوبی بر کار برخی از موسسه‌های مالی و اعتباری که حق مردم را خورده نشده است.


وی با بیان اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود، افزود: اعتراض‌های مردم از قبل به‌صورت آرام در جلو مجلس وجود داشته و به خواسته‌های آنان رسیدگی می‌شد اما آنچه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد این بوده که نباید اعتراض‌های مردم را به‌صورت جنبه امنیتی و در مقابل نظام قرار دهیم.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاده این بوده که افرادی به دنبال سوء استفاده از این مسئله هستند، بنابراین افرادی که از طریق رسانه‌های معاند سازمان‌دهی می‌شوند و شعارهای ساختار شکنانه می‌دهند باید بدانند که مردم همیشه خط و راه خود را از این افراد مزدور و وابسته به سرویس‌های جاسوسی جدا کرده‌اند.


وی عنوان کرد: دشمن از تجمع‌های صورت گرفته سوء استفاده می‌کند از این‌رو مردم باید از آن مراقبت کنند.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مشکلات مردم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و اکنون آنچه موردتوجه نمایندگان در لایحه بودجه‌ای که در مجلس بسته‌شده خواهد بود، مصالح و مشکلات مردم است و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا مردم در مواردی که دچار مشکل می‌شوند لایحه‌ای تصویب نشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار