خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:در ۹ ماهه سال جاری گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه‌های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۴۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 02 January 2018

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در افزایش ۲۷ درصدی صادرات از گمرک کرمانشاه طی ۹ ماهه سال جاری تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۵۱۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۵۰ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۹۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۲۷ درصد و از حیث وزن ۲ درصدافزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد:دراین مدت ۶۷۰ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۸۶۰ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۷۲۹ تن درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۹۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۶۵ دلار کالا به وزن ۲۲۵ هزار و ۴۵۷ تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

حیدری اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۶۶۳ دلار کالا به وزن ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۸ درصد افزایش داشته

به گفته این مسئول: تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز ۱۵ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۸۲ دلار کالا به وزن ۲۱ هزارو ۴۵۸ تن است.

لازم بذکر است : عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانگی و بهداشتی، انواع ظروف پلاستیکی، سیب زمینی، کولر‌های آبی، کیسه برای بسته بندی کالا، رول نایلون، پودرلباسشوئی، رب گوجه فرنگی ،سیمان وبیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار