رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم قم در ۹ دی سال ۸۸ با هوشیاری کامل در مقابله دشمنان فتنه را خنثی کرده و از ابتدای انقلاب همیشه در حمایت از نظام درصحنه بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در ۱۳ دی یوم‌الله دیگری آفریده‌اند.
کد خبر: ۵۴۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، نصرت‌الله لطفی امشب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان قم با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به هوشیاری مردم قم در فتنه سال 88 و 13 دی امسال خاطرنشان کرد: مردم قم در 9 دی سال 88 با هوشیاری کامل در مقابله دشمنان فتنه را خنثی کرده و از ابتدای انقلاب همیشه در حمایت از نظام درصحنه بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در 13 دی یوم‌الله دیگری آفریده‌اند.

وی با بازگویی سخنان بی‌اساس ترامپ و ذوق‌زدگی فتنه گران تصریح کرد: کسی نیست که سخنان ترامپ را شنیده باشد و باسابقه توهین‌های ترامپ به مردم ایران و مقدسات دینی او پی به توطئه‌های ترامپ و آل سعود و همچنین اسرائیل نبرد.

لطفی با ابراز تأسف از مسئله‌ای که در راهپیمایی باشکوه مردم قم در روز 13 دی اتفاق افتاد، گفت: با توجه به استفاده از نام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و لغو راهپیمایی مردم با حضور پرشور خود در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و خیابان ارم و شهدا حمایت همیشگی خود را از انقلاب و رهبری نشان دادند.

وی راهپیمایی مردم قم را افتخاری در کارنامه مردم قم دانست و بیان کرد: دیدار مردم قم در روز 19 دی با رهبری طبق برنامه مطلوب با همکاری نهادهای مختلف پیش‌بینی‌شده است و ستاد بزرگداشت دهه بصیرت قبل از دیدار رهبری به محضر مراجع تقلید رسیده و از رهنمودهای ایشان در تحقق اهداف نظام اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار