کد خبر: ۵۵۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷ 25 January 2018

تابناک / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۲ بهمن ماه از برگزاری ۴۲ ویژه برنامه فرهنگی در این روز در سراسر استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۲ در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در روز ۱۲ بهمن ماه فصل تازه ای از تاریخ انقلاب اسلامی با استقبال گستره مردم از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

وی به وجود پیوند عمیق میان ملت و امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این ارتباط عمیق عاطفی و معنوی نشان دهنده پشتیبانی همیشگی ملت ایران از رهبری و ولایت فقیه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی و رفتاری امام خمینی (ره)، افزود: ایشان با ارائه یک الگوی جدید در عصر جاهلیت مدرن به جهان ثابت کرد اسلام بهترین و جامع ترین نظام سیاسی و تنها راه نجات بشریت است.

وی در ادامه به در پیش بودن یوم الله ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مهین اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این روز ۴۲ ویژه برنامه فرهنگی در سطح استان گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام اشجری همچنین به تقارن این روز با ایام فاطمیه و لزوم رعایت شأن این ایام تأکید و تصریح کرد: گلباران مزار شهید میرزاکوچک جنگلی توسط کودکان و نوجوانان و جوانان و همچنین اجرای دو ویژه برنامه در فرودگاه سردار جنگل و گلزار شهدای رشت از جمله این برنامه است.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه در سطح مدارس استان گیلان، از رژه شناورها، موتورسواران، ادوات کشاورزی و سوارکاران در صبح روز ۱۲ بهمن خبر داد و یادآورشد: بوق کشتی‌ها و ناقوس کلیساهای استان نیز راس ساعت ۹:۳۳ به صدا درخواهد آمد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان به شعارامسال ایام مبارک دهه فجر با عنوان «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» اشاره کرد و افزود: با توجه به تقارن این روزها با ایام فاطمیه باید فضاسازی و تزئینات شهری با توجه به این ایام انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار