رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سازمان بسیج سازندگی استان امسال 100 میلیارد ریال قرارداد با قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه منعقد کرده که این اعتبار به تدریج به استان تزریق می شود.
کد خبر: ۵۵۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 27 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ منصور ملک حسینی اظهار کرد: این اعتبار غیر دولتی بوده و از محل سرریز درآمدهای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به استان ایلام اختصاص یافته است.

وی افزود: از این اعتبار برای کاهش محرومیت زدایی و ایجاد طرح های عمرانی و غیر عمرانی شامل (تولید مواد غذایی، مفروش کردن مساجد، توزیع البسه و نوشت افزار در بین محرومان و ... ) در مناطق روستایی و محروم استان ایلام استفاده می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه امسال 366 طرح اشتغالزایی در استان اجرا شده، افزود: 35 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان طرح های اشتغالزایی در نظر گرفته شد که از این مبلغ تاکنون 29 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

ملک حسینی یادآور شد: از محل پرداخت این تسهیلات طرح هایی چون پرورش مرغ بومی و ماکیان، قارچ، زنبور عسل، دامداری، آبزیان، گیاهان داوریی، زعفران، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، مشاغل خانگی، ماشین جوجه کشی، ورمی کمپوست و ... راه اندازی شده است./م

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار