کد خبر: ۵۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 01 July 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر:مدیرعامل مجمع خیرین بنیاد زائران امام رضا علیه السلام در جمع خیرین استان در شیراز گفت: این زائر سرا براساس طرح رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ساخت زائر سرا برای طبقه متوسط جامعه در هر استان و براساس یک برنامه دو ساله و با کمک 17 میلیارد تومانی خیران استان فارس ساخته می شود.

جابر مهدیار با اشاره به تامین زمین این زائر سرا افزود: زمین این زائر سرا در حدود هزار متر مربع در فاصله 1500 متری حرم رضوی قرار دارد و با امکانات هتل 4 ستاره برای پذیرش هر دوره 400 زائر در 12 طبقه ساخته می شود.

وی ادامه داد: هزینه ساخت هر تخت در این زائرسرا 42 و نیم میلیون تومان است و خیران می توانند با تامین آن از این امتیاز بهره مند شوند که زائران نیازمند مدنظر خود را برای این ظرفیت تعیین کنند.

مهدیار از خیران خواست برای مشارکت ، کمک های خیر خود را به دفاتر ائمه جمعه در سراسر استان تحویل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس هم این حرکت را لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب می خواهند با این حرکت زائران طبقه متوسط جامعه در اطراف حرم اسکان یابند و از فضای معنوی حرم رضوی بهره مند شوند.

آیت الله ایمانی با اشاره به پیشگامی خیران استان فارس در بیشتر حرکت های خیر پیش بینی کرد که این بار هم خیران با مشارکت خود زمینه تسهیل زیارت مشتاقان امام هشتم علیه السلام را فراهم کنند.

در این مراسم جمعی از خیران استان فارس از یک میلیون تا دو میلیارد تومان برای ساخت زائرسرای مردم استان فارس در مشهد مقدس و جوار حرم رضوی مشارکت کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
خیرین محترم لطفا تصمیم بگیریدمابین زاِئرسرا و بیمارستان سرطان !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار