همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان قم نیز با حضور استاندار به صدا در آمد.
کد خبر: ۵۶۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 03 February 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک قم، نواختن زنگ انقلاب صبح امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم و با حضور جمعی از معلمان و دانش‌آموزان مدارس استان قم در هنرستان حضرت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو قم اظهار داشت: 5 رشته فنی حرفه‌ای خاص و تخصصی  با حضور 200 دانش‌آموز در هنرستان حضرت زهرا(س) مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به استقبال ویژه‌ دختران استان قم از تحصیل در رشته‌های فنی عنوان کرد: 1100 دانش‌آموز دختر در 5 هنرستان استان مشغول تحصیل هستند و 14 رشته هنرستانی در بخش دختران قم  فعال است و در مجموع بیش از 5 هزار نفر در استان قم در رشته‌های فنی در استان قم تحصیل می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو قم خاطرنشان کرد: 33 هزار دانش‌آموز ابتدایی در  ناحیه دو استان قم مشغول به تحصیل هستند که  49 درصد را دختران تشکیل داده که از برکات انقلاب اسلامی است، همچنین در دوره متوسطه  تعداد دانش‌آموزان دختر53 و پسران 47 درصد شده است که جای تأمل دارد.

اسلامی تأکید کرد: از 106 مدرسه موجود در ناحیه دو 72 مدرسه در حاشیه‌های شهری قرار دارد که تمامی آن‌ها نیز در مدت 16 سال گذشته احداث‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار