در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛
تیم جوانان صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر پدیده ساری با هت تریک مهدی لطفی به پیروزی رسید.
کد خبر: ۵۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 04 February 2018

به گزارش تابناک قم، هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور در مرحله اول گروهی شنبه شب به پایان رسید و در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم فوتبال صبای قم موفق به کسب یک پیروزی دیگر شد تا صعود خود به مرحله دوم را تا حدود زیادی قطعی کند.

شاگردان داوود عاصم آبادی در تیم صبای قم روز گذشته در ورزشگاه تختی قم برابر تیم پدیده ساری قرار گرفتند که در این بازی صبای قم موفق شد ۳ بر ۲ تیم پدیده ساری را شکست دهند و ۳ امتیاز مهم این بازی را در رقابت با تیم دبیری تبریز در صدر جدول مرحله گروهی به دست بیاورند.

ستاره این بازی مهدی لطفی بود که در روزی فوق العاده هت تریک خود را کامل کرد و هر ۳ گل تیم صبای قم را وارد دروازه پدیده ساری کرد و این برد را برای صبای قم به ارمغان آورد و اکنون صبا خود را در مرحله دوم این مسابقات می‌بیند و رویای صعود به لیگ برتر جوانان را در سر می‌پروراند.

صبا در ۲ سال گذشته، ۲ بار از مرحله اول گروهی به دور دوم صعود کرد که بار اول در دور دوم از دور رقابت‌ها کنار رفت و بار دوم در لیگ جوانان ۹۵ به مرحله سوم و پایانی رسید اما در این مرحله نتوانست به لیگ برتر برسد و به شکلی تلخ به رویاهای خود پایان داد.

تیم جوانان صبای قم تنها تیم موفق از تیم‌های ۴ گانه باشگاه صبای قم است به طوری که تیم‌های بزرگسالان، امید و نوجوانان صبای قم در لیگ‌های خود با سقوط دست و پنجه نرم می‌کنند و تنها تیم جوانان صبا است که حال و روز بهتری دارد.

تیم جوانان صبای قم در بازی قبلی خود نیز موفق شده بود در قم برابر پارسه ساری پیروز شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار