افرادی که می‌خواهند ملک خود را به مسافران و گردشگران به‌ویژه برای ایام نوروز 94 اجاره دهند باید از طریق سایت خانه مسافر اقدام به ثبت‌ نام کنند تا پس از انجام مقدمات لازم و در نظر گرفتن مسائل شهرسازی، فنی، ایمنی، بهداشت و... مجوز فعالیت و پلاک شناسایی برای آن‌ها صادر شود.
کد خبر: ۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 17 February 2015

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری در حاشیه برگزاری نهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای فارس که با محوریت نوروز 94 در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس برگزار شد با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای قانونمند کردن فعالیت اجاره‌دهندگان منازل مبله یا خانه مسافرها با تلاش و همت مسئولان و مجریان طرح فراهم آمده است، اظهار داشت: طرح ساماندهی خانه مسافر یک طرح ملی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور بوده که با طراحی سایت خانه مسافر به نشانی khaneh-mosafer.ir اجرایی شده است.

وی گفت: افرادی که می‌خواهند ملک خود را به مسافران و گردشگران به‌ویژه برای ایام نوروز 94 اجاره دهند باید از طریق سایت خانه مسافر اقدام به ثبت‌ نام کنند تا پس از انجام مقدمات لازم و در نظر گرفتن مسائل شهرسازی، فنی، ایمنی، بهداشت و... مجوز فعالیت و پلاک شناسایی برای آن‌ها صادر شود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مسافران و گردشگرانی که متقاضی استفاده از این خانه‌ها در چند کلان‌شهر کشور هستند می‌توانند از طریق این سایت خانه موردنظر خود را اجاره کنند.

این مقام مسئول بابیان این‌که اجری این طرح در این استان توسط جامعه هتل‌داران فارس و با هماهنگی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان، اداره اماکن نیروی انتظامی، شهرداری شیراز و دادگستری اجرایی می‌شود، ادامه داد: موضوع خانه مسافرها با توجه به مسائل امنیتی و بهداشتی از نگاه مسئولان بسیار حائز اهمیت بوده و با افرادی که بخواهند از موازین قانونی عدول کنند برخورد قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار