کد خبر: ۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ 17 February 2015
معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج ، استقبال مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از جشنواره ورزشی محلات گرامیداشت دهه مبارک فجر را دراین کلانشهر کم نظیر توصیف کرد.
محسن عبدلی اظهار داشت: مسابقات این جشنواره از روز پنجشنبه هفته گذشته در کرج کلید خورد،با شور و نشاط خاصی همراه شده است.
وی بیان داشت: همکاری خوب و ارزشمند مردم در برگزاری رقابت های این جشنواره، مسوولان شهری را به برگزاری مسابقه ای به مراتب گسترده تر در سال آینده تشویق و ترغیب کرده است.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با ابراز رضایت ازروند برگزاری دومین جشنواره ورزشی محلات همکاری شایسته شهروندان را نقطه قوت این جشنواره دوم عنوان کرد.
عبدلی گفت: همکاری تیم ها و شهروندان یکی از نکات مثبت برگزاری این دوره محسوب می شود به نحوی که شاهد حضور به موقع تیم ها درمحل بازی ها و همکاری خوب آنها با مسوولان برگزاری هستیم .
وی ادامه داد: همین امر موجب شده تا رقابت های این جشنواره نسبت به جشنواره پارسال با کیفیت بهتری برگزار شود.
عبدلی در خصوص آخرین روند برگزاری مسابقات هم گفت: در چهار روز اخیر مسابقات فوتسال و والیبال در 8 سالن ورزشی آغاز شده ودر بخش بانوان نیز مسابقات آمادگی جسمانی در دوبخش استقامت و چابکی در حال انجام است.
وی تصریح کرد:در بخش والیبال مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان،نوجوانان و مینی والیبال برگزار می شود و با توجه به حضور 380 تیم ، زمان بندی بازی هارا به گونه ای تنظیم کرده ایم که هریک از این رده ها در زمان مشخص برگزار و به پایان می رسد وهمزمانی در این رشته نخواهیم داشت.
عبدلی، برگزاری با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال گفت : 
این مسابقات نیز در 8 سالن و به ترتیب مناطق یک تا 12شهری کرج و حضور 320 تیم درحال انجام است.
وی از آغاز مسابقات طناب کشی ودارت بانوان از امروز خبرداد وگفت:این دو رشته ورزشی از عصر امروز به میزبانی سالن سیدالشهداء (ع) کرج آغاز می شود و در ادامه شطرنج آقایان وبانوان در روز پنج شنبه هفته جاری انجام خواهد شد.
دومین جشنواره ورزشی محلات از اواخر هفته گذشته با شرکت 10 هزار ورزشکار زن و مرد در رشته های مختلف به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج در مناطق دوازدهگانه این شهرداری آغاز شده است.
ایجاد نشاط و شادابی و تشویق مردم به ورزش از اهداف این جشنواره بزرگ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار