معاون اداره‌کل ورزش خوزستان:
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اقدامات هیات نجات غریق خوزستان تاکنون موثر و ارزشمند بوده است، گفت: مطمئنا در چهار سال آینده نیز شاهد تحولات جدیدی در نجات غریق خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 16 February 2018

ابراهیم نصیری در نشست با هیات نجات غریق خوزستان با تمجید از اقدامات صورت گرفته از سوی هیات نجانت غریق استان و پیشرفت این رشته در کشور، اظهار کرد: این هیات عملکرد خوبی از نظر کمی و کیفی داشته است و مسوولان آن گام های موثری در توسعه و ارتقا مهارت های فنی ناجیان غریق استان داشته اند

وی با بیان این که امیدوارم این روند خوب و رو به رشد ادامه داشته باشد، گفت: این هیات تعامل خوبی با ادارات و استخر داران استان دارد و این امر نیز در روند خوب هیات استان تاثیرگزار بوده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز به هیات های فعال توجه دارد و اقدامات صورت گرفته از سوی آقای حاجیان، رییس هیات نجات غریق خوزستان نیز ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: مطمئنا در چهار سال آبنده نیز با عملیاتی شدن برنامه های این هیات، شاهد تحولات اساسی و جدید خوزستان در کشور خواهیم بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نجات غریق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار