شهدای البرز را بهتر بشناسیم
عزیزانم این مسئله را برای شما بازگو می کنم که من از میان زندگی موقت و زندگی دائم، زندگی دائمی را اختیار نموده ام و از بین مرگ و شهادت، شهادت را پذیرفته ام.
کد خبر: ۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 04 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز در طول دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار شهید، 6500 جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم راه اسلام و انقلاب کرده است.
از جمله این شهدای بزرگوار، شهید حمید رضا اوجانی است که در سال 1335 در شهرستان کرج به دنیا آمد. 
دوران تحصیلی خود را با مشکلات فراوان به پایان رساند و پس از بازگشت از سربازی در آموزش و پرورش مشغول به کار شد. در جهت پیروزی انقلاب تلاش بسیار می نمود. پس از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی چندین بار به جبهه اعزام شد و سرانجام در منطقه عملیاتی فکه بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل گشت.
مطالعه وصیت نامه این شهید، چراغ راه هدایت بسیار خوبی برای نسل جوان به ویژه دختران و بانوان مسلمان است.
این شهید بزرگوار سپاه اسلام در وصیت نامه ارزشمند و معنوی خود آورده است: 
سپاس خدای را که این توفیق را به من عطا فرمود تا از دنیا و وابستگی هایش دل کنده و به سوی دیار عاشقان عزیمت نمایم.
عزیزانم این مسئله را برای شما بازگو می کنم که من از میان زندگی موقت و زندگی دائم، زندگی دائمی را اختیار نموده ام و از بین مرگ و شهادت، شهادت را پذیرفته ام. 
من به پیروی از امام و رهبر عزیزم به منظور پیروزی بر نفس درونی به جهاد اکبر برخاستم و در پایان به عشق و شهادت و رسیدن به لقاءا...به این امر بسیار مهم پرداختم.
همسر عزیزم از تو تشکر می کنم با وجود اینکه گرفتاری های زیادی در خانواده ما به وجود آمد و نیاز مبرمی به وجود من در خانه احساس میشد، ولی با این وجود تو کوچکترین اعتراضی به من ننمودی و هیچ مانعی برای من فراهم نساختی.
به مادرم بگویید که ای مادر عزیزم، ای غمخوار من، ای کسی که با خون دل خود من را تا بدین جا رساندی، من می دانم فقدانم برای تو دردناک است، ولی ای مادر می دانی حضرت زینب (س) در صحرای کربلا چند نفر از عزیزانش را از دست داد. من با شهادتم در آخرت تو را در مقابل حضرت فاطمه(س) سرافراز و سربلند می گردانم.
برادران عزیزم: مبادا خلاف مسیر انقلاب و اسلام گام بردارید.
خواهران مهربانم: یک خواهش از شما دارم و وصیت می کنم شما را به حفظ کامل حجاب اسلامی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار