مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان
کد خبر: ۵۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 04 July 2015
محمود محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی کمیته اوقات فراغت این استان اظهار داشت: استفاده مناسب از اوقات فراغت می‌تواند زمینه‌ساز رشد و پیشرفت جوانان و ابداع فعالیت‌های خلاقانه شود.
وی افزود: برنامه‌ریزی، نیروی انسانی، سرمایه‌گذاری و صرف وقت و زمان در این زمینه می‌تواند نتایج ارزشمندی را برای بهبود وضعیت اوقات فراغت و به‌دنبال آن عواید کلی برای کشور داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به گستردگی حوزه جوانان گفت: ۲۱ دستگاه متولی پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه جوانان هستند و برای بهبود وضعیت این حوزه آنچه در اولویت است، هم‌افزایی، کار گروهی و اتحاد این دستگاه‌ها است.
محمودی‌نیا بیان داشت: اوقات فراغت ویژه یک فصل نیست و باید با برنامه‌ریزی و اجرای مناسب استفاده بهینه و کافی را از این اوقات کرد و اگر بتوانیم در این بخش بیش از نیمی از اهداف و برنامه‌ها را عملیاتی و اجرایی کنیم قطعا می‌توان به‌‌واسطه اوقات فراغت  شادابی و نشاط را به جامعه هدیه کرد.
وی عنوان کرد: برای بهبود وضعیت اوقات فراغت جوانان باید به دنبال نیازسنجی ضروریات و نیازهای جوانان در اوقات فراغت بود و اگر در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهیم، می‌توان در مسیر خلاقیت و نوآوری حرکت کرد و سرمایه‌های خوبی را به‌دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار