نايب‌رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از اعزام 14 كونگ‌فوكار قم به پيكارهاي قهرماني دختران و بانوان ايران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 01 March 2018

به گزارش تابناک قم، هاجر عبادی اظهار کرد: تیم  منتخب بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به نمایندگی از کمیته نیوکونگ‌فو راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده است، تیمی که هم تمرینات خوبی انجام داده و هم نفرات آماده و با انگیزه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی میزبانی این دوره از مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی دختران و بانوان کشور را به هیأت فارس سپرده و رقابت‌ها در شهر شیراز برگزار می‌شود، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این پیکارها تا یازدهم اسفند ماه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نایب‌رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در ادامه به نفرات اعزامی تیم هیأت قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد و تیم ما مجموعا با 14 دختر و بانوی کونگ‌فوکار در هر چهار رده حضور دارد.

وی ابراز کرد: تیم رده سنی نونهالان قم در اوزان منهای 20، 26 و 28 کیلوگرم این رقابت‌ها به میدان می‌رود و در وزن منهای 20 کیلوگرم ضحی یعقوبی، وزن منهای 26 کیلوگرم ریحانه تارین و در وزن منهای 28 کیلوگرم زینب صیادی     برای کسب مدال وارد میدان می‌شوند.

عبادی افزود: ترکیب تیم رده سنی نوجوانان هیأت قم را کونگ‌فوکاران اوزان منهای 44، 51، 54 و 64 کیلوگرم تشکیل می‌دهند و در وزن منهای 44 کیلوگرم زهرا حیدری، وزن منهای 51 کیلوگرم فاطمه صیادی، وزن منهای 54 کیلوگرم محدثه زارعی و وزن منهای 64 کیلوگرم مبینا سیدی مبارزه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات تیم قم با حضور کونگ‌فوکاران اوزان منهای 51، 55، 73 و به اضافه 84 کیلوگرم رقابت می‌کند، در حالی که فاطمه زرافشان در وزن منهای 51، مائده معصومی در وزن منهای 55، زینب یعقوبی در وزن منهای 73 و کوثر اختری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم به دنبال کسب مدال هستند.

نایب‌رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به ترکیب تیم رده سنی بزرگسالان نیز اشاره و بیان کرد: در این تیم فاطمه فروزنده در وزن منهای 66 کیلوگرم، محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 76 کیلوگرم و الهه قاسم‌زاده در وزن منهای 100 کیلوگرم برای کسب مدال تلاش می‌کنند، ضمن اینکه مربی تیم خانم پناه‌زاده است و سرپرستی تیم را زهره‌سادات لاجوردی انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار