معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم خبر داد:
معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم از آمادگي همه جانبه شهرداري در راستاي ارائه خدمات مطلوب به زائرين و مجاورين حرم كريمه اهل بيت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمكران در شبهاي قدر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۶ 05 July 2015
 به گزارش تابناک قم، مهدي اصفهانيان مقدم با اعلام اين خبر افزود: با توجه به تأكيدات شهردار شهر مقدس قم مبني بر ارتقاء كمّي و كيفي خدمات، ستادهاي خدمات رساني شهرداري در سطح مناطق هشتگانه با محوريت هسته مركزي پيرامون حرم كريمه اهل بيت(س) و مسجد مقدس جمكران در جهت كنترل تنظيف محيط شهري، مناسب سازي محيط شهري از طريق نصب پرچم‌ها و الوان مشكي و بنرهاي متناسب با اين ايام، نظافت و شستشو و لايروبي انهار، آماده سازي محيط هاي پيرامون مساجد و همچنين سيستم يكپارچه كنترل پسـماندهاي شهري از طريق بـه‌كارگيري و فـعاليت ماشين آلات مـكانيزه خدمات شهري، مخازن فان، كارتن پلاست ها و فعاليت شبانه روزي پرسنل خدمات شهري، فضاي سبز و ستادي در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در ليالي قدر آماده خدمت رساني هستند.

وي همچنين در راستاي افزايش ضريب ايمني شهر از فعاليت و آماده باش و استقرار اكيپ هاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني در هسته مركزي شهر پيرامون حرم مطهر حريمه اهل بيت(س) و مسجد مقدس جمكران در قالب اكيپ هاي پياده و خودروئي به همراه ماشين آلات و تجهيزات آتش نشاني و موتور سيكلت هايEFT و ايستگاههاي چهارده گانه آتش نشاني خبر داد.

اصفهانيان مقدم در ادامه به استقرار تانكر هاي ويژه آب شرب بهداشتي و وضو  اشاره كرد و افزود: نصب داربست جهت هدايت دسته‌جات هيئات مذهبي، صدور مجوز ايستگاه‌هاي صلواتي با رويكرد كنترل مسائل ترافيكي، ايمني و تنظيف محيط شهري و فعاليت‌هاي اكيپ هاي شانزده گانه مديريت پيشگيري و رفع تخلفات شهري در راستاي كنترل ناهنجاريهاي اجتماعي از قبيل سد معبر و متكديان و... در پيرامون مسجد مقدس جمكران و حرم كريمه اهل بيت(س) در شبهاي قدر پاره اي از اقدامات شهرداري در اين ايام مي باشد.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم افزود: در جهت ارائه خدمات حمل و نقل همگاني، سازمان‌هاي اتوبوسراني و تاكسيراني از طريق فعاليت بيش از ۱۱۵ دستگاه ميني بوس، ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه ون و ۳۰۰ دستگاه تاكسي جهت انتقال و حمل و نقل روزه داران و عزاداران در اين ايام به زائران و شهروندان خدمات رساني مي كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار