در اوزان 51، 66 و 84 كيلوگرم
اعضاي تيم بانوان هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم موفق به كسب سه مدال رنگارنگ پيكارهاي نيوكونگ‌فو قهرماني دختران و بانوان ايران شدند.
کد خبر: ۵۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، تیم منتخب نیوکونگ‌فو بانوان که به نمایندگی از هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شده بود در سه وزن این رقابت‌ها با درخشش اعضای خود موفق به کسب مدال و سکوهای برتر شد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، میزبانی این دوره از مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی دختران و بانوان کشور را هیأت فارس بر عهده داشت و رقابت‌ها در شهر شیراز به انجام رسید و نمایندگان قم در اوزان منهای 51، 66 و 84 کیلوگرم صاحب مدال شدند.

تیم منتخب بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم مشتکل از 14 بانوی نیوکونگ‌فوکار به این مسابقات اعزام شده بود، در حالی که رقابت‌ها با حضور بانوان کونگ‌فوکار اکثر استان‌های کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

تیم رده سنی نونهالان قم در اوزان منهای 20، 26 و 28 کیلوگرم این رقابت‌ها به میدان رفت و در وزن منهای 20 کیلوگرم ضحی یعقوبی، وزن منهای 26 کیلوگرم ریحانه تارین و در وزن منهای 28 کیلوگرم زینب صیادی برای کسب مدال با حریفان خود پیکار کردند.

همچنین ترکیب تیم رده سنی نوجوانان هیأت قم را کونگ‌فوکاران اوزان منهای 44، 51، 54 و 64 کیلوگرم تشکیل می‌دادند و در وزن منهای 44 کیلوگرم زهرا حیدری، وزن منهای 51 کیلوگرم فاطمه صیادی، وزن منهای 54 کیلوگرم محدثه زارعی و وزن منهای 64 کیلوگرم مبینا سیدی مبارزه کردند.

در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات تیم قم با حضور کونگ‌فوکاران اوزان منهای 51، 55، 73 و به اضافه 84 کیلوگرم رقابت کرد، در حالی که فاطمه زرافشان در وزن منهای 51، مائده معصومی در وزن منهای 55، زینب یعقوبی در وزن منهای 73 و کوثر اختری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم به میدان رفتند.

در ترکیب تیم رده سنی بزرگسالان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم نیز فاطمه فروزنده در وزن منهای 66 کیلوگرم، محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 76 کیلوگرم و الهه قاسم‌زاده در وزن منهای 100 کیلوگرم برای کسب مدال تلاش کردند، ضمن اینکه مربی این تیم خانم پناه‌زاده بود و سرپرستی تیم را زهره‌سادات لاجوردی بر عهده داشت.

در این رقابت‌ها فاطمه صیادی در وزن منهای 51 کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شد، فاطمه فروزنده در وزن منهای 66 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان دومین مدال برنز تیم قم را کسب کرد و کوثر اختری با کسب مقام قهرمانی وزن به اضافه 84 کیلوگرم رده سنی جوانان تنها طلایی تیم قم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار