بازیکنان پاس همدان زير نظر "داوود مهابادي" براي حضور قدرتمند در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته يك تمرین می کنند.
کد خبر: ۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 05 July 2015
تمرينات تيم فوتبال پاس همدان براي حضور قدرتمند در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته يك زير نظر "داوود مهابادي" آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، كارگران شهر همدان ميزبان سفيد و سبزپوشان همداني بود تا آخرين قهرمان ايران در آسيا كار خود براي حضور در فصل جديد ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور را از اين ورزشگاه آغاز كند. همان ورزشگاهي كه در سال‌هاي نه چندان دور شاهد حضور بازيكنان ليگ برتري پاس نظير "حنيف عمران‌زاده" و "سيد محمد علوي" بود حالا به مدت يك ماه از تيمي ميزباني خواهد كرد كه مردم اميد زيادي به آن دارند.

چند روز پيش تمرينات تيم پاس زير نظر داوود مهابادي، نويد گلبويي و رضا طلايي‌منش و با حضور حداكثري بازيكنان استارت خورد و حضور ابراهيم ميرزاپور به عنوان مربي_دروزاه‌بان در تمرينات هم در نوع خود جالب توجه بوده است.

بعد از اينكه رضا طلايي‌منش سرمربي سابق الوند به جمع كادرفني تيم اضافه شد و خاطرات تلخ او و يدي راحت‌تر از حد تصور به باد فراموشي سپرده شد حالا آرمين طلايي‌منش فرزند او كه سال گذشته در نيم فصل اول براي تيم همداني توپ مي‌زد هم به جمع پاسي‌ها ملحق شده و اين مي‌تواند اتفاقي عجيب باشد.

در بازي برگشت دو تيم پاس همدان و راهيان كرمانشاه كه همين چند ماه پيش به ميزباني رقيب سنتي همدان برگزار شد، طلايي‌منش بعد از به ثمر رساندن گل برابر تيم شهر خود دست به حركات جالبي زد و پس از بازي هم حركات وي قابل توجه بود. يدي كه آن روز يكي از عصباني‌ترين افراد به شمار مي‌رفت، امروز درب باشگاه را به روي خانواده طلايي‌منش باز كرده و بايد دست مريزاد گفت به تصميمات مديرعامل باشگاه!

فقط اميدواريم فردا روزي از جانب پدر و پسر پرحاشيه فوتبال همدان رفتاري سر نزند كه يدي و مهابادي از كرده خود پشيمان شوند!

جمع پاسي‌ها اما جمع است! در تمرين تيم حضور "مختار جمعه‌زاده" صيد اول پاس و آمادگي بالاي او مورد توجه بازيكنان و اعضاي كادرفني قرار گرفته است. از سويي حضور "اسحاق سبحاني" پس از چند ماه مصدوميت موجب دلگرمي داوود مهابادي شده است.

آغاز تمرينات پاس با حضور نزديك به 20 بازيكن مي‌تواند نويد روزهاي خوب را براي باشگاه پاس بدهد. تيمي كه مردم آن را تكميل‌كننده تيم فصل گذشته مي‌دانند، شايد امسال انتظارات را برآورده كند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار