رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از درخشش كيك‌بوكسينگ‌كاران قم با كسب دو مدال مسابقات كيك بوكسينگ IKN قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم، جواد محمدزاده اظهار کرد: مرحله نخست از سی و یکمین دوره مسابقات سبک کیک‌بوکسینگ IKN قهرمانی مردان ایران در حالی به پایان رسید که شاهد درخشش کیک‌بوکسینگ کاران قم در کسب دو عنوان برتر این رقابت‌ها بودیم.

وی ادامه داد: تیم منتخب کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با کسب یک مقام نایب‌قهرمانی توسط محمدجواد علی‌بخشی در وزن منهای 50 کیلوگرم و یک مقام سومی توسط مهدی آخوندی در وزن منهای 70 کیلوگرم رده سنی جوانان با اقتدار به کار خود در این پیکارها پایان داد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه در رده سنی بزرگسالان سه کیک‌بوکسینگ‌کار اعزامی قم با اقتدار به دیدار نهایی اوزان خود راه یافته‌اند، اضافه کرد: پیکار برای کسب تایتل قهرمانی و کمربند طلایی فدراسیون جهانیWKN در روز بیست و پنجم اسفند ماه در سه راند سه دقیقه و استایل حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ها را به نماینده سبک کیک‌بوکسینگ IKN استان قم استاد امیرحسین نیازمند، مربی تیم استاد حسن یاری و همچنین سرپرست تیم ابوالفضل سریشی و تمامی اعضای این سبک تبریک می‌گویم زیرا همواره برای ورزش قم به ویژه برای خانواده بزرگ ورزش‌های رزمی افتخار آفرین هستند.

محمدزاده در ادامه به اسامی کیک‌بوکسینگ‌کاران قمی راه‌یافته به فینال این رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: محمد کریمی در وزن منهای 70 کیلوگرم، امیر شجاعی در وزن منهای 80 کیلوگرم و امیرحسین نظری در وزن منهای 90 کیلوگرم سه رزمی‌کار قمی راه یافته به دیدار فینال محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هر سه رزمی‌کار قم توانمندی و قابلیت بالایی برای کسب موفقیت و تصاحب کمربند فدراسیون جهانی WKN را در فینال مسابقات دارند، اظهار کرد: هیأت ورزش‌های رزمی سبک‌ها و رشته‌های زیر مجموعه متعددی دارد که هر ساله افتخارات زیادی از میادین داخلی و بین‌المللی نصیب ورزش قم می‌کنند و از نظر جمعیت ورزشکار سازمان یافته نیز یکی از هیات‌های برتر ورزش قم هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار