مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۹۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان وجود دارد گفت: ۶۰ درصد خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان، زنان سرپرست خانوار هستند.
کد خبر: ۵۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 09 March 2018

یحیی صادقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد در سال‌های بعد از تشکیل خدمات زیادی در جامعه انجام داده است اظهارداشت: امام خمینی(ره) فرمود کار کمیته امداد مدد به حیات، کار و زندگی شرافتمندانه است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر عدالت اجتماعی تاکید داشتند و این کار شدنی است افزود: شعارهای مختلفی در بحث عدالت اجتماعی داده شده اما تلاش‌ها به نتیجه مطلوب نرسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مردم با تمام مشکلاتی که دارند در صحنه‌های انقلاب حضور داشتند تصریح کرد: عده‌ای به نام مشکلات اقتصادی مردم دست به اغتشاش و آشوبگری زدند.

وی با بیان اینکه در رصدی که انجام شد یک‌نفر از مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور در بین دستگیر شدگان برهم زدن نظم عمومی در کشور نبود بیان کرد: مستضعفین انقلاب را از آن خود می‌دانند و هیچگاه حاضر نمی‌شوند خون شهدا را نادیده بگیرند.

صادقی با اشاره به اینکه امسال شش هزار و 750 شغل برای توانمندسازی مددجویان در استان کرمان ایجاد شد افزود: این اقدام در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان انجام شد و کمیته امداد در بحث اشتغالزایی موفق بوده است.

وی با بیان اینکه ما خود را مدیون محرومان و مستضعفین جامعه می‌دانیم تصریح کرد: در صف اول راهپیمایی‌ها همیشه از قشر ضعیف جامعه حضور داشتند و انقلاب ما مدیون مستضعفین است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مشوق‌های خوبی برای کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است گفت: 93 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 60 درصد خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان، زنان سرپرست خانوار هستند عنوان کرد: باید به آنها توجه کرده و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کرد.

صادقی با اشاره به اینکه امروز ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد بهترین کمک به آنها است بیان کرد: چهار هزار دانشجو در استان کرمان از خدمات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند که در این میان حتی دانشجوی پزشکی هم داریم.

وی با بیان اینکه ما خیرانی داریم که تعداد زیادی بچه یتیم کرمانی را تحت پوشش گرفته و هنوز یکبار هم به کرمان نیامده‌اند افزود: این کار نمونه بارز باقیات‌الصالحات است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با یادآوری اینکه در آستانه عید نوروز هستیم گفت: انتظار می‌رود که با کمک‌های مردمی خانواده‌های نیازمند را هم شاد کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار