معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد :
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : در سالجاري دو انتخابات مهم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري را پيش رو داريم كه بايد زمينه حضور حداكثري مردم در اين دو انتخابات فراهم شود.
کد خبر: ۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 06 July 2015
به گزارش تابناک یزد مراسم تكريم و معارفه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل حوزه استاندار، برخي از مديران كل ستادي استانداري و فرماندار يزد در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد .
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات و همراهي سعيد عبداللهي مديركل سابق دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري اظهار داشت : برگزاري انتخابات سالم و پرشور براساس معيارها و ضوابط قانوني لازم از اولويتهاي اصلي حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري در سال جاري است.
" محمدعلي طالبي" ادامه داد : سلامت انتخابات و مشاركت حداكثري مردم دو مؤلفه اي است كه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري، فرمانداران و بخشداران بايد بسترهاي لازم آن را در سطح جامعه فراهم نمايند.
وي افزود : براي برگزاري سالم انتخابات بايد افراد ذيصلاح، متعهد و باتجربه در كادر اجرايي انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزشهاي لازم در اين رابطه به آنها داده شود .
"طالبي" عنوان كرد : ارتقاء مشاركت سياسي مردم و شهروندان به ويژه در انتخابات پيش رو و فعال كردن و پويا نمودن فعاليت احزاب و تشكلهاي سياسي و دانشجويي از وظايف مهم دفتر سياسي و انتخابات به ويژه در سالجاري مي باشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار دفتر سياسي و انتخابات را مركز ثقل پي گيري سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد دانست و گفت : با ويژگي هايي كه در آقاي مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر سراغ داريم اميدواريم ايشان بتوانند وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط بسيار خوبي داشته باشند.
"طالبي" ادامه داد: تا چند روز آينده ستاد انتخابات استان كار خود را آغاز خواهد كرد و 20 آذر ماه سالجاري نيز همزمان با تشكيل هيأتهاي اجرايي انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهاي اين دو انتخابات نيز آغاز مي شود و در زمان باقي مانده با آموزش صحيح و دقيق عوامل اجرايي شرايط را به گونه اي فراهم خواهيم كرد كه شاهد برگزاري يك انتخابات سالم با مشاركت و حضور حداكثري مردم باشيم.
در ادامه اين جلسه مديركل حوزه استاندار ،كار در حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري را داراي ظرافتها و توانمنديهاي خاص و ويژه اي دانست.
"عباس حيدري" عنوان كرد : صداقت، پرهيز از دروغگويي، تعهد، تجربه، مراقبت از رفتار، گفتار و كردار، تدبير، كياست و قدرت تعامل با مسئولين از جمله ويژگي هاي برجسته مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري مي باشد.
در پايان اين جلسه از زحمات "سعيد عبداللهي " مديركل سابق دفتر سياسي و انتخابات استانداري با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل گرديد و حكم مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر به ايشان اعطاء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار