معاون قضایی رییس کل دادگستری استان یزد ، با اشاره به ترویج فرهنگ بیمه حوادث در جامعه از سوی مردم اعلام کرد : این موضوع بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.
کد خبر: ۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 06 July 2015
به گزارش تابناک یزد احمد بهمنی در حاشیه برگزاری جشن گلریزان در ابرکوه به خبرنگار ایرنا گفت : باید احاد مردم جامعه نسبت به اهمیت بیمه حوادث توجه زیادی داشته باشند و نسبت به بیمه کردن وسایط نقلیه وهمچنین حوزه کاری اعم از صنعت ساختمان سازی ، بخشهای صنعتی فرهنگ سازی کنیم.
این مسوول با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همز بانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد : جشن گلریزان بزرگترین نماد همدلی و همزبانی است و خیران با کمکهای خود به زندانیان نیازمند در این ایام با برکت دل خانوادهای آنان را خوشحال می کنند .
وی بابیان اینکه باید در کارخیر گوی سبقت را از یگدیگر بگریم تاکید کرد: در پاسخ به درخواست خیران ابرکوه به مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت (ع) و عید سعید فطر به زندانیان ابرکوه سه روز مرخصی داده می شود.
معاون قضایی دادگستری استان یزد از مشارکت جدی مردم شهرستان ابرکوه در جشن گلریزان درکمک خیرخواهانه به زندانیان نیازمند قدردانی کرد .
بهمنی یاد آور شد : سال گذشته خیران ابرکوهی برای آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد 900 میلیون ریال کمک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار