فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از افزایش گشت‌های پلیس در ایام نوروز به منظور افزایش سطح امنیت در شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 31 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: این افزایش گشت‌ها شامل گشت‌های موتوری و خوردویی در سطح شهرستان و همچنین گشت‌های پیاده در مراکز گردشگری شهر کرمانشاه می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۸ گشت خودرویی، ۳۰ گشت موتوری، ۱۵ گشت خودرویی از اداره برق و ۱۴ ایستگاه پلیس کار تامین امنیت شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند.

سرهنگ براری یاداور شد: ۵۹ پلیس افتخاری و ۴۸ پلیس پیاده نیز در سطح شهر کرمانشاه به منظور ارتقاء امنیت مردم و مسافران نوروزی به کار گیری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مسافران نوروزی سفری امن و خاطره انگیز را در این شهرستان تجربه کنند.

وی همچنین با هشدار به هنجارشکنان گفت: افراد و خودرو‌هایی که در ایام نوروز برای مردم و مسافران ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات بازداشت و خودروی آن‌ها متوقف خواهد شد تا بر اساس قانون با آن‌ها برخورد شود.

سرهنگ براری در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط مخلان نظم و امنی عمومی، موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار