کد خبر: ۵۸۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 02 April 2018

یخچال فریزر ال جی بهتر است یا سامسونگاگر بودجه و نیاز خود را برای خرید یخچال فریزر تعیین کرده اید اما نمی‌توانید دقیقاً یخچال مورد نظر خود را انتخاب کنید احتمالاً بین برندهای مختلف و مدل‌های متنوع‌شان سرگردان شد‌ه‌اید. چند برند پرفروش و بزرگ در بازار یخچال فریزر وجود دارد که از بین آنها هم دو برند، سهم بیشتری از بازار گرفته اند. سامسونگ و ال جی دو برند رایجی هستند که در فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه اینترنتی زنبیل ، مدل های متنوع و پیشروی آنها را زیاد مشاهده می‌کنید. برای این که کار شما راحت تر شود دو مدل جدید و برتر این دو برند را با هم مقایسه می کنیم تا بتوانید با دیدن امکانات و ویژگی ها و همچنین این دو محصول، نوع یخچال مورد نظرتان را انتخاب کنید و بدانید که کدام یک امکانات جدیدتر و به روزتری دارند و در نهایت ببینیم که سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

ال جی: يخچال و فريزر ساید بای ساید ال جي مدل SXB535NS

یخچال‌ SXB535NS یک دستگاه ساید ‌بای ‌ساید ال جی است که با محفظه‌ی باریک و عمقی در هر دو قسمت یخچال و فریزر ساخته شده است. طبقات متعدد یخچال با دو کشوی بزرگ در قسمت پایینی همراه شده‌اند که می‌توانید برای نگهداری حجم زیاد میوه و سبزیجات از آن استفاده کنید. دکمه‌ی اسلایدی روی کشو، اجازه تنظیم رطوبت آن را به شما داده است و با قراردادن آن در حالت مناسب، طراوت مواد غذایی به مدت بیشتری حفظ می‌شود. جدیدترین و خلاقانه ترین ویژگی این یخچال فناوری ™InstaView Door-in-Door  است که عبارت است از یک پنل شیشه‌ای براق است که با دو ضربه پشت سر هم روشن شده و به شما امکان می‌دهد که حتی بدون باز کردن درب یخچال، داخل محفظه را به راحتی ببینید؛ این کار باعث کاهش اتلاف سرما می‌شود و غذا را به مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. یخ‌ساز باریک نصب شده روی در، فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند. این یخچال با سیستم نصب اپلیکیشن مخصوص و برقراری اتصال در صورت بروز هر اشکالی در یخچال فریزر ال جی ، آن را به مرکز اطلاعات مشتریان  اعلام می‌کند؛ درنتیجه به تماس جداگانه با این مرکز نیازی نخواهید داشت. 

ال جی در یخچال‌های جدیدتر خود از کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است. به لطف عملکرد قدرتمند این کمپرسور، مصرف برق دستگاه تا 32 درصد کاهش یافته است. این ویژگی به دوام بیشتر قطعات یخچال انجامیده و احتمال خرابی دستگاه کمتر شده است. مزیت دیگر این کمپرسور، تولید صدا و لرزش داخلی کمتر است و همچنین به کنترل دمای بهینه و حفظ طراوت مواد غذایی در طولانی‌مدت کمک می‌کند.

 یخچال فریزر ال جی بهتر است یا سامسونگ

يخچال و فريزر سامسونگ مدل FSR14

 

«FSR14» یخچالی ساید بای‌ ساید سامسونگ با حجم 34 فوت بوده که با امکانات بسیار پیشرفته و کامل طراحی و تولید شده است. این یخچال با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های متنوع سرمایشی، باعث می‌شود کاربران مشکلی بابت نگهداری از موادغذایی خود نداشته باشند. این یخچال گنجایش بسیار زیادی دارد تا بتوانید حجم بسیار زیادی از موادغذایی را در آن نگهداری کنید. رده‌ی مصرف‌انرژی این یخچال A++ است. این رده نشان‌دهنده‌ی مصرف بسیار کم انرژی و بازدهی بسیار زیاد است. یکی از امکانات کاربردی این مدل، وجود یخ‌ساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. این ویژگی باعث می‌شود همیشه در فریزر یخ به ‌اندازه‌ی کافی وجود داشته باشد. FSR14  با بهره‌مندی از موتور سرمایشی Twin Cooling Plus، مدت‌زمان بیشتری از مواد غذایی نگهداری می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد FSR14، طراحی شوکیس (ShowCase) آن است. شوکیس درواقع یک در مجزاست که روی درِ اصلی تعبیه می‌شود و امکان دسترسی آسان‌تر به مواد غذایی داخل یخچال را فراهم می‌کند. این در به تکنولوژی Metal Cooling مجهز شده است تا از هدر رفتن سرما جلوگیری شود. در ادامه توضیح دقیق‌تری در رابطه با این یخچال ارائه می‌دهیم.

Twin Cooling یا سرمایش دوقلو نشان‌دهنده‌ی وجود دو تبخیرکننده‌ی مجزا برای یخچال‌ و فریزر است. این امر باعث می‌شود هوای سرد موجود در یخچال به فریزر منتقل نشود تا رطوبت و سرمای آن حفظ شود و مواد غذایی تا مدت ‌زمان طولانی‌تری داخل یخچال باقی بمانند؛ همچنین این ویژگی از انتقال بوی مواد غذایی فریزری به یخچال جلوگیری می‌کند تا کیفیت آن‌ها تغییر نکند. گفتنی است یخچال‌های مجهز به Twin Cooling هفتاد درصد رطوبت را در خود نگه می‌دارند؛ این‌ در حالی است‌ که مدل‌های معمولی سی درصد رطوبت دارند. درنتیجه مواد غذایی داخل یخچال فریزر سامسونگ FSR14 با رطوبتی بیشتر و برای مدتی طولانی‌تر باقی می‌مانند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار