نشست هماهنگی مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا با حضور دبیر کل فدراسیون، مدیر کل امور ورزش و جوانان استان یزد، دبیر هیات فوتبال استان یزد، مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش و جمعی از مسئولین فدراسیون در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 03 April 2018

دومین دوره از مسابقات بین المللی یوروآسیا با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد، لوکوموتیو روسیه،کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا به میزبانی استان یزد از 26 الی 28 فروردین 97 در ورزشگاه سلمان یزد برگزار خواهد شد.

به همین منظور نشست هماهنگی این رقابتها با حضور محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ، پریا شهریاری معاون دبیرکل و رییس کمیته فوتبال ساحلی، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد، صادق شاکری دبیر هیات فوتبال استان یزد و احمد عشقان ملک مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش، امین شهریاری مسئول اموربین الملل  فدراسیون فوتبال ،پریا شهریاری ریاست کمیته فوتبال ساحلی روز پنجشنبه نهم فروردین برگزار شد

دبیرکل فدراسیون در ابتدا ضمن تشکر از حضور مسئولان ورزشی استان یزد جهت ساماندهی موارد مربوط به هماهنگی این رویداد، پیشرفت استان یزد در رشته فوتبال ساحلی را بعنوان الگوی مناسب برای این رشته در کشور اعلام و از تمهیدات مناسب مسئولان این استان در رشد و توسعه فوتبال ساحلی تقدیر کرد.

پریا شهریاری معاون دبیرکل و رییس کمیته فوتبال ساحلی نیز به تشریح اقدامات سه ماه اخیر فدراسیون فوتبال و سازمان جهانی فوتبال ساحلی جهت هماهنگی ، دعوت تیم ها و سایر موارد برگزاری این تورنمنت باشگاهی پرداخت و موارد لازم را برای مسئولان استانی و باشگاه میزبان توضیح داد.

در ادامه شریعتی مدیرکل امور ورزش و جوانان استان یزد حمایت های فدراسیون از  استان یزد در چند سال اخیر را مایه دستاوردهای پربار این استان در فوتبال ساحلی عنوان کرد. وی همچنین حضور سه تیم باشگاهی از یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را حاصل اقدامات و همدلی میان مسئولان و مردم ورزش دوست یزد بیان کرد و از مدیریت خوب مدیران باشگاه مقاومت گلساپوش در طول ده سال گذشته بطور ویژه تقدیر کرد.

شاکری دبیر هیات فوتبال استان یزد نیز ضمن تشکر از برنامه ریزی های خوب فدراسیون فوتبال ، میزبانی این مسابقات را فرصت مناسب برای ارائه قدمت و تاریخ شهر یزد به تیم های شرکت کننده در مسابقات عنوان کرد و همچنین تاکید کرد که فوتبال ساحلی در یزد بعنوان یک شهر بدون دریا که جزو ماهیت این رشته ورزشی شناخته می شود، از طرفداران و علاقمندان زیادی برخوردار است.

همچنین عشقان ملک مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش دربخشی از صحبت های خود تاکید کرد که دعوت تیم های قدرتمند برای حضور در دومین دوره از مسابقات یوروآسیا و همکاری ارزنده فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی باعث شده برای سال های آتی هم به میزبانی این رویداد بین المللی استمرار ببخشیم و آن را در تقویم سالیانه سازمان جهانی فوتبال ساحلی ثبت نماییم. امیدواریم این اتفاق با همکاری فدراسیون فوتبال صورت پذیرد.

گفتنی است در این نشست مسئولین فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات، ورود و اسکان تیم های شرکت کننده،  مسئولان سازمان جهانی فوتبال ساحلی، داوران بازی و مسائل رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم بذکر است که اهداء کاپ مقام سومی فوتبال ساحلی کشورتوسط محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال تقدیم احمد عشقان ملک مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار