دو تیم لیورپول و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۵۸۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 04 April 2018

به گزارش تابناک : دیدار تمام انگلیسی مرحله نیمه نهایی، امشب برگزار خواهد شد و همه منتظر یک دیدار جذاب و دیدنی خواهند بود. سیتی که بهترین فرم ممکن را دارد و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج بسیار درخشانی کسب کرده، به آنفیلد سفر کرده تا با کسب نتیجه ای مناسب در خانه، بتواند امیدهایش برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را زنده نگه دارد. گواردیولا پس از شکستی که در لیگ مقابل لیورپول متحمل شد، به خوبی می‌داند که چه کار دشواری پیش روی او و تیمش است و کوچکترین اشتباه به خصوص در خط حمله می‌تواند بسیار به ضرر این تیم تمام شود.

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

در آن سو لیورپول که امیدی برای کسب جام ندارد، تمام تمرکز خود را بر موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته است. آنها می‌خواهند با کلوپ در این رقابت ها خوش بدرخشند و نتایج خوبی کسب کنند ولی با سد محکمی به نام منچسترسیتی روبرو شده اند. لیورپول در ابتدای فصل، با نتیجه 5-0 مقابل سیتی شکست خورد ولی در دیدار برگشت 4-3 این تیم را شکست داد که همین موضوع باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شده است.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول، 2 پیروزی برای سیتی و 1 تساوی به دست آمده است. این اولین تقابل اروپایی دو تیم است و باید دید چه نتیجه ای در آن رقم خواهد خورد.

لیورپول جوزف گومز، لالانا و ماتیپ را در اختیار نخواهد داشت و حضور کلاین و امره جان در فهرست تیم مشخص نیست. سیتی نیز آگوئرو را در اختیار ندارد و مشخص نیست مندی، لاپورته و دلف، می‌توانند تیم را همراهی کنند یا نه.

ترکیب احتمالی

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار