بیش از 6 دهه است که از ظلم آشکار و پنهان صهیونیست ها بر مردم مظلوم فلسطین می گذرد و روز به روز بر دامنه تجاوزکاری های صهیونیست ها افزوده می شود و دلیل اصلی گستاخی آنان حمایت مزدورانه سران غربی و برخی از سران جریان مرتجع منطقه است.
کد خبر: ۵۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک،‌چهره ها و مقامات و مسئولین مختلفی طی دو روز اخیر از مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در هرمزگان دعوت کرده اند که نام برخی از آنها به همراه اظهار نظراتشان در ادامه منتشر می شود.

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
 روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و ملت ایران بار دیگر حماسه دیگری را در دفاع از مظلوم رقم خواهد زد. مردم هرمزگان هم چون هر سال با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی این روز انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید می کنند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان:
روز جهاني قدس روز اسلام و حكومت اسلامي و روز تقابل مستضعفين در برابر مستكبرين است و امسال مردم ایران با قدرت هر چه بیشتر به صحنه خواهند آمد و نشان خواهند داد که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند. همه با هم امسال در راهپیمایی روز قدس حضوری پر شور خواهیم یافت.

محمد آشوری رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی:
روز قدس روز فریاد بر سر استکبار و روز فریاد مسلمانان جهان بر سر رژیم صهیونیستی است. سنگ بنایی که امام خمینی (ره) با نام گذاری این روز به نام روز قدس در جهان نهادند عاملی کلیدی را در راه مبارزه و مقاومت بر علیه صهیونیست های جنایتکار خواهد بود و امسال با توجه به مذاکرات هسته ای که در جریان است،‌اهمیت حضور حماسی مردم دوچندان خواهد بود چرا که صهیونیست ها در غضب از یک توافق پایدار با ایران هستند و مدام تلاش می کنند تا در این راه کارشکنی صورت گیرد.

منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:
بیش از 6 دهه است که از ظلم آشکار و پنهان صهیونیست ها بر مردم مظلوم فلسطین می گذرد و روز به روز بر دامنه تجاوزکاری های صهیونیست ها افزوده می شود و دلیل اصلی گستاخی آنان حمایت مزدورانه سران غربی و برخی از سران جریان مرتجع منطقه است که حتی سوابق خیانت آنها به آرمان مردم فلسطین با تامین منابع مالی لازم برای ضربه زدن به مقاومت در یادها وجود دارد. امسال مردم همچون همیشه حماسه بزرگی در روز قدس خواهند آفرید.

پرویز سالاری رئیس شورای شهر بندرعباس:
تحولات سیاسی منطقه و جهان نشان می دهد که با همه تلاش های مفتضحانه ای که برای بقای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، این رژیم روز به روز در جهان منفور تر شده و در آستانه اضمحلال قرار دارد. بر خلاف آن جریان مقاومت با قدرت تمام پیش می رود و حتی شکل گیری جهان های تروریستی در منطقه برای مقابله با جریان مقاومت نیز به شکست انجامیده و ملت های دنیا چهره واقعی جریان های تروریستی وابسته به غرب و صهیونیست ها را به خوبی شناخته اند. حضور امسال در راهپیمایی روز قدس بیش از هر زمان دیگری به قدرت و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کرده و اقتدار ایران عزیز را به نمایش می گذارد.

عباس امینی شهردار بندرعباس:
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است. حضور پر شور مردم ایران پشت زورگویان جهانی را در این روز می لرزاند. شهرداری بندرعباس نیز همدوش مردم ضمن فراهم آوری زمینه برگزاری مطلوب این مراسم، در این راهپیمایی مشارکتی فعال خواهد داشت.

بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:
مردم هرمزگان همپای با همه ملت ایران در این راهپیمایی حضور می یابند تا هم اقتدار و عزت خویش را در حمایت از ملت های مسلمان جهان به جهانیان ثابت کنند و هم جلوه ای دیگر از وحدت و همگرایی خویش را به نمایش بگذارند.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی
سراسر ایران در روز قدس صحنه محکومیت جنایات صهیونیست ها در کشتار مردم مظلوم فلسطین و صحنه همدلی و ایستادگی بر سر آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است. ملت ایران در روز قدس نشان خواهند داد که یار مظلوم و دشمن ظالم اند. مردم هرمزگان شیعه و سنی در این راهپیمایی همچون هر سال حضوری چشمگیر خواهند داشت تا دنیا بداند که راه امام همچنان زنده و پوینده است.

حجت الاسلام اکبری مدیرکل دادگستری هرمزگان:
حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است. حضور یکپارچه و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، افشای ماهیت حقیقی استکبار جهانی است.

علی اکبر شیخی فینی رئیس دانشگاه هرمزگان:
با نام گذاری روز قدس، استمرار موجودیت رژیم صهیونیستی زیر سوال رفت به گونه ای که موشه دایان وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی پس از اعلام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب ، زلزله عظیمی است که پس لرزه های آن اسراییل را ویران خواهد کرد. بنابراین گرامیداشت روز قدس تاثیر فراوانی در روحیه جریان مقاومت داشته و سبب اضمحلال صهیونیست ها خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
این سبک اطلاع رسانی که فقط یک جمله از هر کدام از مسئولین می زنید واقعا جالبه
چون هم وقت خواننده کمتر گرفته می شه و هم نشون می ده که شما الکی دنبال خبر تولید کردن نیستین و به ذائقه مخاطب احترام می گذارید.

منون از تابناک موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار