مدیر کمیته امداد تویسرکان از توزیع 297 سبد غذایی با هزینه 350 میلیون ریال توسط صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) در بین ایتام تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 09 July 2015
مدیر کمیته امداد تویسرکان از توزیع 297 سبد غذایی با هزینه 350 میلیون ریال توسط صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) در بین ایتام تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سعید حسینی از توزیع 297 سبد غذایی در بین خانواده‌های ایتام زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) ایران‌خودروی تهران این سبد غذایی در بین ایتام توزیع شد.

وی هزینه صرف شده برای این سبد کالایی توسط صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) را 350 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سبد غذایی شامل حبوبات، روغن، برنج، خرما، پنیر، قند و شکر است.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه با محبت و مودت به ایتام برکت وارد زندگی انسان می‌شود، اظهار کرد: در کلام وحی رسیدگی مادی و معنوی به ایتام بر مسلمانان بسیار توصیه شده است.

وی نیکی به ایتام را یکی از زمینه‌های تقویت اخلاق و مبارزه با آسیب‌های فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: نهادینه کردن معنویات و اخلاق‌ پسندیده مانند نیکوکاری جامعه را در برابر رخدادهای سهمگین بیمه می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از اقشار مورد حمایت در کمیته امداد ایتام هستند، گفت: ایتام تویسرکان را 2 هزار و 900 حامی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین به منظور جذب حامی توسط کمیته امداد در حال اجراست، از خیران تویسرکان خواست تا این نهاد را در خودکفا کردن ایتام در حد توان یاری کنند.

مدیر کمیته امداد تویسرکان تفقد و دلجویی از نیازمندان را یکی از سنت‌های حسنه در دین اسلام برشمرد و افزود: طبق سال‌های گذشته طرح مفتاح‌الجنه در ماه ضیافت با هدیه سبدهای غذایی به مددجویان با مشارکت خیران در تویسرکان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه چشم امید محرومان به خیررسانی و نیکی مردم نیک‌اندیش است، تاکید کرد: ما به عنوان یک مسلمان در برآورده کردن مایحتاج هم‌نوع خود نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار