تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از قطع بودجه مسجد مقدس جمکران در سال ۹۷ گفت: متأسفانه دولت دوازدهم در سال جاری سهم اندک بودجه‌های دولتی مسجد مقدس جمکران را قطع کرده است.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 02 May 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران در آمادگی کامل برای برگزاری جشن نیمه شعبان است.

وی با اشاره به تعاون و همدلی مثال‌زدنی دستگاه‌های استانی در برپایی باشکوه مراسم نیمه شعبان افزود: آن چیزی که در شهر قم در جشن نیمه شعبان اتفاق می‌افتد جلوه‌ای از تعاون و همدلی بین دستگاه‌های مختلف بوده که اگر این قبیل تعاون و همکاری در بین تمام دستگاه‌های کشوری سرایت پیدا کند بخش قابل‌توجهی از مشکلات کشور حل می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اندیشیده شدن تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت:برای برپایی باشکوه مراسم نیمه شعبان از ماه‌های گذشته جلسات و تدابیر لازم دیده‌شده تا برگزاری این مراسم بزرگ مهدوی در بهترین حالت خود برگزار شود.

رحیمیان جایگاه ویژه مسجد مقدس جمکران در بین مراکز و اماکن مذهبی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران با توجه به اعمال عبادی توصیه‌شده در آن قله توحید و رابطه با خداوند متعال است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد روند تکاملی در خدمات‌رسانی در مسجد مقدس جمکران بوده‌ایم که امید می‌رود در سال جاری روند خدمات‌رسانی بهتر از سال‌های قبلی باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران ابعاد بین‌المللی برگزاری جشن نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: تجمع بزرگ مردم در مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان امر بزرگی بوده که مختص قم نبوده و در تمام شهرهای کشور و در برخی کشورهای اسلامی دنیا نیز دامنه‌دار است.

وی با تأکید بر برگزاری جشن نیمه شعبان در سایر کشورهای دنیا خاطرنشان کرد: ابعاد فعالیت در مسئله مهدویت و به‌ویژه در نیمه شعبان بین‌المللی بوده و مسلمانان کشورهای مختلف دنیا در این روز بزرگ تجمعات جهانی انجام می‌دهند.

رحیمیان تصریح کرد: کشور ایران در یک نگاه کلی و جامع متعلق به امام زمان(عج) بوده و امروز هر چه توفیق و موفقیتی که در کشور به وجود آمده از سر عنایات و توجهان امام زمان (عج)بوده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از قطع بودجه مسجد مقدس جمکران در سال 97 تأکید کرد: متأسفانه دولت دوازدهم در سال جاری سهم اندک بودجه‌های دولتی مسجد مقدس جمکران را قطع کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار