نشست مقابله با استرس و جشن روز جهانی کارگر به همت شهرداری ابرکوه همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 03 May 2018

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر، نشست مقابله با استرس و جشن روز کارگر، به همت شهرداری ابرکوه در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید علیرضا رسولی، اظهار کرد: اکنون شهر ابرکوه به خاطر داشتن موقعیت جغرافیای در مرکز کویر، راه‌های مواصلاتی، نخبگان، سرمایه‌های انسانی و افتخارات متعدد مردم انقلابی خود به‌عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور شناخته شده است که به جرأت می‌توان گفت که این امتیاز بزرگ مرهون تلاش‌های کارگران زحمتکش است.

رسولی با تأکید بر اینکه باید شهر را از خودمان بدانیم، خاطرنشان کرد: پیکره مدیریت شهری در دست حدود 140 نفر از زحمتکشان شهرداری است؛ لذا باید تلاش کنیم شهر ابرکوه را به آنچه لیاقتش را دارد برسانیم که این مهم به‌غیراز تلاش‌های شبانه‌روزی، افزایش کیفیت و دانش فنی و رعایت مسائل ایمنی و اجرایی محقق نخواهد شد.

شهردار ابرکوه از کارگران خواست تا همکاری لازم با اعضای کمیته حفاظت فنی شهرداری داشته باشند، در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و به خاطر حفظ سلامت بدن که گل‌ها بسیاری از آسیب‌ها ناشی از استرس و فشار کاری است، معاینات بدنی مختلف را انجام دهند.

گفتنی است در ادامه این برنامه از تلاش‌های کارکنان شهرداری تقدیر شد و در خاتمه نیز گروه نمایشی شاخه نبات ابرکوه با اجرای تئاتر «دیوانه‌ها»، شادی و لبخند را میهمان جشن روز کارگر کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار