معاون ورزشهای همگانی وزارت ورزش:
معاون ورزشهای همگانی وزارت ورزش گفت:ترویج ورزشهای همگانی به ویژه پیاده روی خانوادگی از سیاست ها و راهبردهای وزارت ورزش در سال جاری است.
کد خبر: ۶۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 05 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،غلامرضا شعبانی بهار در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی  که با حضور گسترده مردم و خانواده ها در بوستان باراجین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی وزارت ورزش توسعه ورزشهای همگانی برای همه مردم است که مظهر آن پیاده روی خانوادگی است.

وی افزود: اگر بتوانیم پیاده روی را در میان خانواده ها رواج دهیم گام مهمی در راستای سالم سازی جامعه برداشته ایم و این رویکرد امسال با جدیت تداوم خواهد یافت.

شعبانی بهار تصریح کرد: در طول مسیر پیاده روی در قزوین استقبال بسیار خوبی را دیدیم و مشارکت و علاقمندی مردم خیلی خوب بود و من هم به نمایندگی از سوی وزارت ورزش حضور یافتم و از همه کسانی که این فضای شاد را مهیا کردند تشکر می کنم و امیدوارم مردم از این برنامه ها استقبال کنند.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس و شورای شهر و پیش کسوتان تصریح کرد: از برنامه صبح و نشاط و شبکه سوم سیما که بازوی اصلی توسعه ورزش در کشور و نماد ورزش همگانی هستند تشکر می شود که به این نشاط کمک کرده اند.

همایش پیاده روی به عنوان یک رویداد جهانی ثبت شود

در ادامه داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش خیره کننده و کم نظیر با گرامیداشت یاد سه هزار شهید استان برگزار شده که امیدواریم به عنوان یک رویداد مهم جهانی ثبت شود.

وی بیان کرد: ورزش همگانی امروز جایگاه خوبی پیدا کرده و علاوه بر قزوین شاهد برگزاری آن در سایر شهرها و شهرستان ها هم هستیم.

سیده حمیده زرآبادی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: از تمام کسانی که در برگزاری همایش مشارکت کردند به ویژه استانداری، اداره ورزش و جوانان که این فعالیت ورزشی خوب را برگزار کردند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: این حضور بی نظیر قابل تحسین است و این که با نام سه هزار شهید مزین شده فضای معنوی را تقویت کرده که جای تقدیر دارد.

زرآبادی یادآورشد: در حوزه بانوان در مجلس اقدامات خوبی شده و با حمایت از ورزش بانوان تلاش می کنیم فضای بهتری برای ورزش بانوان مهیا شود.

در همایش پیاده روی خانوادگی سه دستگاه خودرو با قرعه کشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

در این مراسم سه دستگاه حودرو اهدایی از سوی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و یکی از نمایندگیهای خودرو در قزوین بین شرکت کنندگان قرعه کشی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار