با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان؛
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی همزمان با تعطیلات عید فطر اعلام کرد: استان گیلان به طور کامل آماده پذیرایی از گردشگران است.
کد خبر: ۶۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 11 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، رضا علیزاده با اعلام این خبر گفت: استان گیلان به لحاظ برخورداری از مواهب بی نظیر الهی همه ساله مورد استقبال گردشگران نقاط مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه سواحل گیلان از برجسته ترین نقاط گردشگر پذیر است، تصریح کرد: تمهیداتی که برای حفظ مسافران اندیشیده شده نسبت به سالهای گذشته متفاوت است و دستگاه های اجرایی برای ایجاد نشاط و آرامش برای گردشگران تلاش ویژه ای کرده اند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در راستای اشاعه فرهنگ بومی و محلی استان، نمایشگاه های صنایع دستی در کنار طرح های سالم سازی دریا و نیز نقاط گردشگری برگزار می شود.

علیزاده به اجرای جشنواره های مختلف فرهنگی در تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: این جشنواره ها در کنار فراهم آوردن نشاط و سرگرمی برای گردشگران، موجبات آشنایی آنان با صنایع دستی، آداب و رسوم و نیز پوشش محلی استان گیلان را نیز فراهم می آورند.

وی تصریح کرد: گشت های نظارتی از اماکن و تاسیسات گردشگری استان با جدیت با تخلفات احتمالی برخورد خواهد کرد تا از بروز مشکل برای گردشگران جلوگیری کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
- آیا از نظر مسائل ترافیکی درون استانی ... امنیت اخلاقی و اجتماعی مسافران که گاهاً حتی با شلوارک و زیر پوش رکابی تردد میکنند ، از نظر اسکان منطقی و معقول که به حقوق ساکنین استان لطمه ای وارد نکند هم آمادگی وجود دارد ؟ آیا آزاد راه باستانی تهران شمال در قسمت لوشان آماده است ؟ آیا در خصوص آلودگی های زیست محیطی (عزیزان ) میهمان اکثرا ً پایتخت نشین که بر روح رنجور طبیعت گیلان وارد میکنند هم آمادگی وجود دارد ؟ آیا ظرفیت تفریح گاه های فوق العاده محدود استان برای خیل مسافران آمادگی دارد ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار