با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان خوزستان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 12 May 2018

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان خوزستان امروز در حالی باحضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران و دیگر چهره‌های ورزشی برگزار می‌شود که این مجمع تکلیف یکی از مهمترین هیئت‌های فوتبال کشور را برای چهار سال آینده مشخص خواهد کرد.

سه نامزد نهایی برای تصدی این پست اعلام آمادگی کردند که به ترتیب «عبدالکاظم طالقانی» رئیس فعلی هیئت فوتبال خوزستان، «ابراهیم نصیری» معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان خوزستان و «لفته دورکوندی» شهردار سابق شهر الهایی نام دارند که در انتخابات فردا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

طالقانی، برجسته‌ترین کاندیدای این دوره است که عملکرد وی در چهار سال گذشته فوتبال خوزستان برای اهالی ورزش مبرهن است، گرچه فوتبال استان در بحث زیر ساخت پیشرفت چندانی نداشته، اما به‌واسطه حضور هشت تیم در سطوح اول فوتبال کشور شامل لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم، به‌طور خودکار خوزستان را در زمره برترین رتبه‌های فوتبالی کشور قرار داده است.

دیگر کاندید این دوره، «ابراهیم نصیری» است که سابقه چندین ساله حضور وی در مرجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ورزش خوزستان، مهم‌ترین شاخص وی برای احراز این سمت است.

به‌نظر می‌رسد «نصیری» شاید تنها رقیب طالقانی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان در این دوره تلقی شود، چرا که «لفته دورکوندی» دیگر نامزد احراز این پست، تا پیش از اعلام اسامی کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال خوزستان برای اکثریت جامعه فوتبال خوزستان، چهره ناشناخته‌ای بود.

حضور در لیگ فوتبال استان در دهه ۶۰ و مدیریت باشگاه ورزشی در کنار مدیریت شهری از مهمترین فعالیت‌های دورکوندی است.

جلسه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان خوزستان راس ساعت ١٠ صبح امروز با موضوع انتخاب رئیس این هیئت برای چهار سال آینده، در اهواز، گیت بوستان، هتل بوستان برگزار می‌گردد.

 

منبع: فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار