معاون عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به جایگاه مهم برنامه ریزی و هدفگذاری در پیشبرد اهداف گفت: بهره مندی از ایده ها و آشنایی با نگاه های مختلف در تقویت و سرعت بخشی به تهیه طرح جامع پسماند شهری موثر و کاربردی است.
کد خبر: ۶۱۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 29 May 2018

محسن صادقیان در کارگروه پسماند استان یزد گفت: با توجه به نبود وجود برنامه ای منسجم در زمینه پسماند و ساماندهی سایر موضوعات مربوط به این حوزه ، نیازمند برنامه ریزی جامع و هدفگذاری در استان هستیم.
وی افزود: در زمینه پسماند فعالیت هایی از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط به صورت پراکنده در حال انجام است اما ضرورت دارد تمام نهادهایی که به نوعی با این موضوع درگیرند بر مبنای برنامه و طرحی منسجم در حوزه مدیریت پسماند ورود کرده و از اثرات مخرب پسماند مدیریت نشده غافل نمانند.
معاون امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: از هر نوع برنامه،مطالعه و ایده ای برای تهیه طرح جامع پسماند استقبال می شود تا این طرح تقویت شود.
صادقیان با تأکید بر اینکه با فعالیت کمیته فنی زیر مجموعه این کارگروه ، باید قابلیت اجرای طرح های مختلف با حضور متولیان، بررسی دقیق شده و برای رسیدن به راهکارهای اجرایی و عملیاتی تلاش شود.
وی در عین حال گفت: فعالیت ها و نگاه جزئی به موضوع پسماند ، استان را به نتیجه مناسب نمی رساند و با تعریف پروژه و طرح هایی که بر مبنای افق چند ساله و دانش روز تهیه می شوند، قابلیت مدیریت پسماند با نظم و زمان بندی نتیجه بخش تحقق می یابد ضمن آنکه باید پهنه ساماندهی، نوع و میزان پسماند در طرح جامع پسماند مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار