معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در کشور مشکل کمبود کامیون برای حمل چغندر و دیگر محصولات در استان رفع شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 30 May 2018

یوسف عابدینی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در کشور مشکل کمبود کامیون برای حمل چغندر و دیگر محصولات در استان رفع شد.

وی افزود: در چند روز گذشته به دلیل گلایه‌مندی‌های رانندگان به دلیل میزان کرایه و مشکلات صنفی به این جهت روند بارگیری و حمل محموله‌ها کند شده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: روزانه کامیون‌هایی از استان‌های همجوار برای کمک به حمل بار کشاورزان چغندر استان وارد شده و خواهند شد.

وی با اشاره نبود مشکل در جاده‌های استان برای حمل بارهای کشاورزی، بیان کرد: امیدواریم با ادامه این روند مشکلی از مشکلات مردم و کشاورزان حل شود.

عابدینی گفت: راننده‌های عزیز توجه داشته باشند که گلایه‌ها و خواسته‌هایشان در حال سیدگی است و صنوف آن‌ها در مرکز با چند وزیر جلسه داشته‌اند.

وی ببان کرد: و بحث افزایش کرایه رانندگان نیز با در نظر گرفتن اینکه مشکلی برای مجموعه‌های دیگر بوجود نیاید، ۲۰ درصد در نظرفته شده‌است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه عمده محصول چغندر در شوش است و به همین دلیل اکثر کامیون‌ها نیز روانه آنجا می‌شوند، افزود: علاوه بر اندیمشک، ۱۲ کامیون نیز برای حل مشکل کشاورزان دزفول اعزام شده که به مرور تعدادشان افزایش می‌‌یابد‌.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار