معاون مالی و اقتصادی جدید شهرداری شیراز
معاون مالی جدید شهرداری شیراز وعده داد دوباره رونق اقتصادی را به شیراز برمی گرداند. این درحالیست که مجموعه جدید شهرداری و شورای شهر شیراز مدام از بدهی سنگین و وضعیت خراب شهرداری شیراز می گویند. رویه ای که با روی کار آمدن دولت جدید مُد شد.یعنی به جای رفع مشکلات و ایجاد رونق و پیشرفت مدام ناکارآمدی خود را با انداختن مشکلات به گردن مدیریت قبلی توجیه کنیم.
کد خبر: ۶۱۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 01 June 2018

سرپرست جدید معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز معتقد است که با توان و ظرفیت موجود می توان رونق اقتصادی را به شیراز برگرداند.

محمدهادی هاشم‌پور در آیین معارفه خود به‌عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز، گفت: حوزه مالی و اقتصادی از جمله حوزه های پرکار و مهم است که مسئولیت پاسخگویی کل مجموعه شهرداری به این حوزه باز می گردد.

وی افزود امیدوارم بتوانیم با همراهی و همدلی شهرداری و شورا، استفاده از توان مجموعه شهرداری و نیز ظرفیت های قانونی بودجه ۹۷ کل کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل مسیر موفقیت را بپیماییم و راه های جدیدی را برای بهبود وضعیت اقتصادی این مجموعه تدوین کنیم. 

هاشم پور با تشریح برخی از برنامه های کلان این معاونت گفت: تحقق درآمد پایدار، تهیه طرح های خوداکتفایی و مشارکت اقتصادی و … را سرلوحه کار خود قرار می دهم. معتقدم که می توانیم با توان و ظرفیت شهرداری رونق اقتصادی را به شیراز بازگردانیم.

این درحالیست که مجموعه جدید شهرداری و شورای شهر شیراز مدام از بدهی سنگین و وضعیت خراب شهرداری شیراز می گویند.

رویه ای که با روی کار آمدن دولت جدید مُد شد.یعنی به جای رفع مشکلات و ایجاد رونق و پیشرفت مدام ناکارآمدی خود را با انداختن مشکلات به گردن مدیریت قبلی توجیه کنیم.

 رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز در این مراسم با بیان اینکه نظام مالی ناپایدار از ویژگی های امروز شهرداری هاست، اظهار کرد:  از سال ۹۰ تاکنون بودجه شهرداری ۳۰۰ درصد افزایش داشته که مثبت یا منفی بودن و ادامه دار بودن یا نبودن آن به ترکیب و مدل بودجه بستگی دارد.

بنی زمانی گفت در سال های اخیر تقریبا نیمی از درآمد شهرداری شیراز بواسطه فروش املاک، اوراق مشارکت و تسهیلات بوده که شهرداری ناتوان از بازپرداخت تسهیلات است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار