محمدحسین کوهستانی به جمع شاگردان صبوری در تیم سوهان محمد سیما اضافه شد تا عزم جدی مسئولان این تیم برای درخشش در لیگ برتر مشخص شود.
کد خبر: ۶۱۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 04 June 2018

به گزارش تابناک قم، پس‌ازآن که در هفته گذشته وضعیت اسپانسر و کادر فنی نماینده لیگ برتری قم مشخص شد، چند بازیکن جدید به اردوی آن‌ها اضافه شدند و بسیاری بازیکنان فصل گذشته نیز قرارداد خود را تمدید کردند.

در حالی تمرینات تنها نماینده قم در این دوره از لیگ برتر از روز پنج‌شنبه آغازشده که بازیکنان یکی پس از دیگری با نظر کادر فنی به تیم اضافه می‌شوند.

پیش از آغاز تمرینات علیرضا وفایی مجدداً به قم بازگشت، هاشم فرج زاده و روح‌الله ایثاری بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز قرارداد خود را تمدید کردند.

بسیاری از بازیکنان همچون طاها نعمتیان، سید مصطفی حسینی، سعید قلندری و غیره همچنان با تیم سوهان محمد سیما قرارداد دارند که در لیگ نوزدهم شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود.

در آخرین نقل و انتقالی که برای نماینده استان قم به ثبت رسیده، بازگشت مجدد محمدحسین کوهستانی به قم است و گفته می‌شود کادر فنی تیم سوهان محمد سیما به دنبال جذب سعید قاسمی بازیکن دو فصل اخیر تیم یاسین پیشرو هستند.

غیبت دو بازیکن بسیار مطرح در لیست این تیم قابل‌توجه است، علی ابراهیم بیگی کاپیتان فصل گذشته و میثم ایلانلو که هر دو از بازیکن کاربردی به‌حساب می‌آیند اما تاکنون خبری از حضور آن‌ها در تیم به گوش نمی‌رسد.

اما تا حدودی وضعیت فوتسالیست‌ها و مربیان قمی که خارج از استان فعالیت دارند مشخص‌شده واژ همین رو تیم‌های فصل جدید خود را انتخاب کرده‌اند، سعید تقی زاده با تیم مدعی مس سونگون به توافق رسید و حسن عسگری همانند فصل گذشته برای حفاری اهواز سنگربانی می‌کند و محسن حسن‌زاده هدایت تیم فرش آرا مشهد را پذیرفت.

این در شرایطی است که وضعیت دو ملی‌پوش قمی یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم عروجی مشخص نشده و هر روز زمزمه جدیدی در این زمینه شنیده می‌شود.

گفتنی است، لیگ برتر فوتسال در پانزدهمین روز از تابستان آغاز می‌شود که در همین چارچوب نمایندگان قم در نخستین گام در ساوه به مصاف شهرداری این شهر خواهند رفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار