دیدار دبیر اجرایی یادواره شهدای بهمیی و فرمانده سپاه ناحیه بهمیی و فرمانده نیروی انتظامی و همکاران با خانواده شهید امنیت شهرستان بهمیی .
کد خبر: ۶۱۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 06 June 2018
دیدار دبیر اجرایی یادواره شهدای بهمیی و فرمانده سپاه ناحیه بهمیی و فرمانده نیروی انتظامی و همکاران با خانواده شهید امنیت شهرستان بهمیی .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد سرهنگ کیامرث منصوری دبیر اجرایی یادواره شهدا بهمیی افزود ؛بسیار خوش و خرسندیم که در جمع خانواده شهید امنیت شهرستان بهمیی هستیم .
دیدار با خانواده شهید امنیت در بهمئی +تصاویر
 

ایشان افزود:یادواره شهدای بهمیی سراسر کشور یک اتفاق تاریخی در کشور است که امیدواریم بتوانیم با حمایت دوستان این کار مهم را انجام بدهیم .

وی گفت :شهدای امنیت در نزد همه ما بسیار عزیز و گرامی هستند و گفت :رهبر عزیز ما فرمودند که شهیدان نیروی انتظامی جان خود را داده اند تا حتی برای ثانیه ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود بیشک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کرده اند و فردی که امنیت ندارد نمی تواند عبادت با آرامشی داشته باشد  و نه دررعلم و نه در اقتصاد کاری از او ساختته نیست .
سرهنگ پسنده فرمانده سپاه ناحیه بهمیی ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهمیی  ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
پسنده  با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

فرمانده سپاه  در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم
سرگرد عدالت پرور فرمانده نیروی انتظامی افزود :سرکشی از خانواده شهدا یک تکلیف است و دغدغه همه مسولین این نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی به مشکلات این عزیزان است
ضامنی به نمایندگی از طرف خانواده شهیدان  ضمن عرض خیر مقدم خدمت همه مهمانان افزود :افتخار خانواده شهیدان ویسی این است که در سال ۶۵با تقدیم اولین شهید فرزند خود را تقدیم این نظام کردند و در سال ۹۵ فرزند دیگری از همین خانواده را در راه امنیت تقدیم کردند .
ایشان افزود :سرکشی از خانواده شهدا برای ما افتخار است و ما هر چه داریم از برکت نظام داریم و آسایش و امنیت که ما داریم مرهون  زحمات این سخت کوشان نظامی و انتظامی است
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار