کد خبر: ۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 14 July 2015
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بازیکنان تیم مقاومت با روحیه بسیار خوب آماده دیدار با نماینده بندرعباس هستند و دوست دارند دومین پیروزی در لیگ برتر را در فصل جدید جشن بگیرند.
رضا فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: بازی منطقی مقاومت مقابل گیتی پسند و کسب پیروزی در هفته اول شرایط روحی و روانی تیم را بسیار مناسب کرده و تلاش می‌کنیم با حفظ همین روند مقابل حریفان ظاهر شویم.
 وی افزود: در طول هفته جاری تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و با بررسی نقاط قوت و ضع آذرخش بندرعباس به شناخت نسبی از این تیم دست یافته‌ایم، امیدوارم با انجام یک بازی با کیفیت دومین پیروزی متوالی در فصل جدید را به دست آوریم.
فلاح زاده گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی مقابل گستس پسند بازیکنان جوان مقاومت تا حدودی اعتماد به نفس لازم را به دست آورده‌اند و این مهم می‌تواند در ادامه مسیر سخت لیگ کمک حال ما باشد.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز یادآور شد: در لیگ هیچ رقابتی آسان نیست و همه تیم‌ها برای کسب نتایج موفقیت آمیز تلاش می‌کنند، تیم مقاومت با انگیزه بیشتری نسبت به فصل گذشته در لیگ حضور دارد و تلاش می‌کند با رقم زدن نتایج قابل قبول از اعتبار فوتسال استان البرز دفاع کند.
دیدار دو تیم مقاومت البرز و آذرخش بندر عباس شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشگاه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
مقاومت در هفته اول موفق شد در اصفهان با نتیجه سه بر یک تیم گیتی پسند را شکست دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار